Leadtek of Powercolor?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 18:55
Ik wordt echt helemaal gek hiervan. Ik probeer nou al een week lang die leveranceer van die Leadtek Geforce 2 pro kaarten met 64 mb te bereiken. Dit zijn:
Qeensystems en Europc (goedkoopste 2).

Niemand reageert op mijn mailtjes en ik moet godverdomme mij pro kaartje hebben.

Dus nu zit ik te twijfelen zal ik dan toch maar voor de Powercolor pro gaan of verklaren jullie me dan helemaal voor gek?

En ik wil graag mensen die uit ervaring spreken of mensen die serieus verstand ervan hebben want dat gekanker over b-merken, zonder ze ooit getest te hebben, wordt ik ook gek van

mvg

hAsHjOiNt

Verwijderd

EuroPC en Queen Systems zijn allebei klotewinkels. Dus niks daar kopen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een PowerColor GF2GTS 32 Mb. TV-out. Dat ding is echt prachtig! Spotgoedkoop en nog eens goed over te klokken ook (core 200@250 en mem 333@400 met standaardkoeling).

Ik heb echter wel begrepen dat PowerColor wel GF2 kaarten verkoopt als zijnde Pro, maar dat zijn gewoon GTSen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

Hmmm nadat ik mijn order bij queens had gecanceld, heb ik zo'n powercolor pro kaartje bij gistron besteld.
gast aan de telefoon gehad "Wij hebben em op voorraad, hij komt over twee dagen!" :)
En dat is nu drie dagen geleden dusssssss. :(
Ik word een beetje ziek van die jopie goedkopie zaakjes die als je besteld TOCH niet leveren.
Begin dan GVD geen winkel stelletje eikels. :(
Gelukkig onder rembours besteld dus ik ben geen geld kwijt maarja, leuk is anders

Iemand doodmaken met een blije mus.....

• Nordcore
Ik snap precies wat je bedoelt, ik ben het nu ook wel zat om maar te wachten en wachten, ik denk dat ik nu toch maar voor die powercolor ga want ik ben het zat, ik ga niet nog eens een half jaar wachten voordat zo'n A-merk een beetje goedkoper wordt.

Maar goed, reacties zijn nog steeds welkom!

mvg

hAsHjOiNt

Verwijderd

Jamez_Joint is heel errug blij met zijn Geforce 2 van Leadtek. En hij heeft mij maar 400 ballen gekost... Ik heb trouwens ook goede recensies gelezen hiero over de Powercolor. Koop gewoon diegen die het goedkoopst is. Kweet niet wat de bandbreedte van Power is maar die van Leadtek is 6,2Gb/sec (net een mailtje ontvangen daarover).

• Nordcore
Mag ik vragen waar jij de Leadtek dan gekocht hebt Jamez?

mvg

hAsHjOiNt

Verwijderd

Bij een gast in Tilburg, ben zn email kwijt....sorry. Misschien dat iemand anders het nog weet hiero, er was nog iemand die er 1 bij hem wou kopen. Ik heb geen klachten. Met deto 10.80 haal ik 3547 in 3D2001.

• Nordcore
Ok, ik ben net maar us ff gaan kijken hoe hoog mijn budget eigenlijk is en ik kom er net achter dat ik uiterlijk 565 gulden uit kan geven aan een videokaart dus?

MSI geforce 2 pro:

iemand ervaringen mee?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 20:15
Die MSI is wel wat duurder.. zou ik toch voor de powercolor gaan, 't is en blijft gewoon een nVidia kaart :)

• Bene
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

* Bene doet een beetje :r op Powercolor. Geheugen is 50% kans op normaal (dus niet GOED) en 50% kans op brak.

• Xtuv
Op woensdag 13 juni 2001 19:16 schreef Bene het volgende:
* Bene doet een beetje :r op Powercolor. Geheugen is 50% kans op normaal (dus niet GOED) en 50% kans op brak.
Wat heet goed/brak? het geheugen is altijd goed, maar de ene keer is het langzaam, de andere keer snel(ler)
Die Powercollor GF2 64mb "pro" doet nog altijd niet onder voor een normale GTS, en met wat klokken haal je de normale pro snelheid ook wel. Ik ga er wel eentje halen voor fl 449, incl TV-Out denk ik...
In het ergste geval heb je (default) 333Mhz geheugen en mischien wel 366Mhz, met een beetje klokken kom je toch wel op 380/410Mhz denk ik :)

Verwijderd

hAsHjOiNt >

Ik heb een Gainward Cardexpert GF2GTS 64mbDDR 400 goldensample besteld bij gistron voor FL 559,-
Volgens verschillende bladen en sites komt deze als snelste uit de bus in vergelijking met andere geforce2gts kaarten.

Voor de rest heb ik ongeveer al 10 dingen bij gistron gekocht, 80% van de keren was mijn bestelling binnen 2 dgn in huis. 1 keer is mij het verkeerde toegezonden. En 1 keer heeft het een week geduurd. Goede service voor als er iets kapot gaat!

En kijk maar eens wat deze kaart bij de andere shops kost in de pricewatch :)

Verwijderd

Ik heb 3 Powercolor Geforce2 GTS 64MB DDR TV-Out besteld bij Gistron...ze waren inderdaad binnen 2 dagen bij mij :)
Heb ze alle drie getest en mag concluderen dat het geile kaartjes zijn..heb ze alle drie op 220@400 staan..no problemo..
Probeer jij voor 450,- maar een andere GTS kaart met 64MB DDR te vinden...succes ;) lukt je toch niet.
Gewoon bestellen..puik spul!

• darthdrinker

darthdrinker

HELP!

Ik heb die powercolor "gewoon" besteld maar dat kaartje komt maar niet.
zit nu al 4 dagen te wachten en al weer geen postbode. :(
Moet ik eerst voor meer dan 1000,- bestellen voordat ik geholpen word ofzo?? :?
Mooiste is nog dat mijn oude videokaart nu kuren heeft en ik dus echt een andere videokaart MOET hebben.
Ik zeg bedankt gistron! :(

• Xtuv
Op donderdag 14 juni 2001 09:28 schreef darthdrinker het volgende:
Ik heb die powercolor "gewoon" besteld maar dat kaartje komt maar niet.
zit nu al 4 dagen te wachten en al weer geen postbode. :(
Moet ik eerst voor meer dan 1000,- bestellen voordat ik geholpen word ofzo?? :?
Mooiste is nog dat mijn oude videokaart nu kuren heeft en ik dus echt een andere videokaart MOET hebben.
Ik zeg bedankt gistron! :(
Mailen/bellen of de bestelling wel is aangekomen ofzo?

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
ik heb sinds 3 week zo'n Leadtek pro
dingetje besteld bij Europc :) , ja ik
weet dat sommige van jullie slechte ervaringen hebben
maar ik had de kaart binnen 1 week in de bus
liggen :D

loopt erg goed, staat nu op 200/385
gaat binnenkort hoger :7
ik had alleen problemen met de bijgeleverde drivers (artifacts) :r dit is verdwenen na het installeren van detonator 10.80

• Nordcore
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties maar ik zag net op pricewatch dat er een Creative geforce 2 ultra kaart voor 511 gulden wordt aangeboden dus ik heb deze besteld, van mijn part moet ik twee weken wachten, voor dit geld doe ik het wel!!

mvg

hAsHjOiNt

• darthdrinker

darthdrinker

HELP!

euh dat is ook een PRO , kijk maar op de site.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yep je hebt gelijk, als mijn powercolor niet aankomt bestel ik die misschien ook wel. :)

• Nordcore
Ja dat klopt maar het is wel een echte pro en een A-merk.
Geen enkel ander A-merk is zo goedkoop met deze kaart.

mvg

hAsHjOiNt

• Nordcore
Het leukste is dat ze zeggen dat ie hoogst waarschijnlijk dinsdag uiterlijk bij mij thuis wordt afgeleverd door de ptt.

Dat zo erg mooi zijn.

Nou ben ik nog steeds naar mensen op zoek die ervaringen hebben met kaarten van Creative .

Dus mensen reageer.....

mvg
----------------------------
hAsHjOiNt

• darthdrinker

darthdrinker

HELP!

Nog maar ff een korte update dan:

Waarschijnlijk is de cancel mail voor nooit doorgekomen
want ik kreeg vandaag een leadtek GF2 Pro 64MB van de postbode.
Ik ga dus nu die powercolor cancelen want deze leadtek draait standaart al op 200/400.
Ik heb de TV-out nog niet getest maar kwa snelheid is het allemaal dik in orde dacht ik.
2997 3Dmark2001 standaart instellingen op driver 12.41

Verwijderd

Darth, hoelang heb je er nou op moeten wachten, die Leadtek van Queens?

• darthdrinker

darthdrinker

HELP!

Op maandag 18 juni 2001 23:42 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Darth, hoelang heb je er nou op moeten wachten, die Leadtek van Queens?
16 dagen om precies te zijn. :(
maar hij is er nu wel! :)

• xiphoid
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op woensdag 13 juni 2001 16:28 schreef hAsHjOiNt het volgende:
Ik wordt echt helemaal gek hiervan. Ik probeer nou al een week lang die leveranceer van die Leadtek Geforce 2 pro kaarten met 64 mb te bereiken. Dit zijn:
Qeensystems en Europc (goedkoopste 2).

Niemand reageert op mijn mailtjes en ik moet godverdomme mij pro kaartje hebben.

Dus nu zit ik te twijfelen zal ik dan toch maar voor de Powercolor pro gaan of verklaren jullie me dan helemaal voor gek?

En ik wil graag mensen die uit ervaring spreken of mensen die serieus verstand ervan hebben want dat gekanker over b-merken, zonder ze ooit getest te hebben, wordt ik ook gek van

mvg

hAsHjOiNt
Ik snap dat je er gek van wordt, maar het lijkt me niet nodig om zo te vloeken.

Als hun reactie al zo slecht is, dan zijn ze dus niets voor niets zo goedkoop. Ga eens nadenken of het dan wel verstandig is om bij hun te kopen? Voor 50,- meer zit je al ergens anders voor goeie kwaliteit & goede prijs/service verhoudingen. Soms is dat echt de moeite waard.

Heren en dames, begrijp me goed, ik kraak hier niet die twee winkels af, ik heb bij hun geen ervaring. ok dan.

http://mrfloris.com

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 19:16 schreef Bene het volgende:
powercolor en leadtek zijn alleby brak pak dan een asus ofzo

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 06 oktober 2001 09:05 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

powercolor en leadtek zijn alleby brak pak dan een asus ofzo
kijk eens naar de datum

waarschijnlijk heeft hij hem allang gekocht

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

die leadtek staat in de pricewatch voor f420,- maar die heeft een brakke tv-out.

ik heb nu net bij gistron voor 349,- een sparkle gf2pro 64mb ddr +tv-out gekocht, en ik ben er erg tevreden over. misschien ook iets voor jou?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:53 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik heb zelf een PowerColor GF2GTS 32 Mb. TV-out. Dat ding is echt prachtig! Spotgoedkoop en nog eens goed over te klokken ook (core 200@250 en mem 333@400 met standaardkoeling).

Ik heb echter wel begrepen dat PowerColor wel GF2 kaarten verkoopt als zijnde Pro, maar dat zijn gewoon GTSen.
hebt zelluf ook een powercolor maar dat is toch echt wel een PRO !! en dus geen GTS.. was wel een GTS doos, maar dan zit er een grote sticker op met de melding dat dit een pro is...

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:10 schreef dawuss het volgende:
die leadtek staat in de pricewatch voor f420,- maar die heeft een brakke tv-out.

ik heb nu net bij gistron voor 349,- een sparkle gf2pro 64mb ddr +tv-out gekocht, en ik ben er erg tevreden over. misschien ook iets voor jou?
loopt die Sparkle op 200/400 of 200/366?

.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 juni 2001 04:19 schreef funksngrooves het volgende:
hAsHjOiNt >

Ik heb een Gainward Cardexpert GF2GTS 64mbDDR 400 goldensample besteld bij gistron voor FL 559,-
Volgens verschillende bladen en sites komt deze als snelste uit de bus in vergelijking met andere geforce2gts kaarten.

Voor de rest heb ik ongeveer al 10 dingen bij gistron gekocht, 80% van de keren was mijn bestelling binnen 2 dgn in huis. 1 keer is mij het verkeerde toegezonden. En 1 keer heeft het een week geduurd. Goede service voor als er iets kapot gaat!

En kijk maar eens wat deze kaart bij de andere shops kost in de pricewatch :)
Zon ding heb ik ook, viel me tegen, max overclock van mem is maar 490 :'(
Ook is het erg duur maar er wordt gegarandeerd dat dat ding op 220/450 kan lopen.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Eerste keer dat ik een kaartje voor mezelf kocht, was trouwens een PowerColor, nooit meer! Om half 2 in de nacht nog bezig om het probleem op te zoeken... :( Zou zeker een Leadtek kopen!
Pagina: 1