Sinds kort mij proberen te verdiepen in laptopland maar wie kan mij voorzien van een goed advies voor aanschaf van een nieuwe laptop.
Graag door een objectieve KENNER op dit gebied.Ik wil er zeker op vooruit gaan en er zeker weer een jaar of 3-4-5mee doen.
Huidige laptop: HP G62 - i3 M330 - 2.13GHZ - 3Gb ram. Windows 7 - 64 bit.
Laptop is nu ongeveer 3-4 jaar oud, voldeed prima maar wordt nu vrij snel warm (gaat blazen) en wordt steeds trager ondanks licht gebruik zonder echt te gamen.Laptop al 1x terug nr de fabrieksinstellingen gezet na een vreemde onverwachte chrash.
Wensen nieuwe laptop:
Gebruik: Multimedia - office - (vaste plek op tafel in woonkamer)
Merk: liefst Asus of gelijkwaardig
Scherm: 17 inch
Processor: i7 of goede/snelle i5. (scheelt dit veel met mijn huidige, toch wel hoge? 2.13Ghz processor??)
Videokaart: liefst geforce 850 of gelijkwaardig
Geheugen: voorzien of uitbreidbaar met SSD in toekomst.
Budget: max 700-800
Daarnaast ben ik benieuwd of mijn huidig laptop nog een update waard is/kan krijgen op hardware gebied.
En is een BTO tov een Asus wel een goede keus ivm garantie-en juiste samenstelling van specs etc?
Het gaat dus met name om het advies voor een nieuwe bestaande laptop.
Alvast bedankt en ik waardeer serieuze reacties , tips en liefst voorzien van bijv een link.
Gr Jacco
Graag door een objectieve KENNER op dit gebied.Ik wil er zeker op vooruit gaan en er zeker weer een jaar of 3-4-5mee doen.
Huidige laptop: HP G62 - i3 M330 - 2.13GHZ - 3Gb ram. Windows 7 - 64 bit.
Laptop is nu ongeveer 3-4 jaar oud, voldeed prima maar wordt nu vrij snel warm (gaat blazen) en wordt steeds trager ondanks licht gebruik zonder echt te gamen.Laptop al 1x terug nr de fabrieksinstellingen gezet na een vreemde onverwachte chrash.
Wensen nieuwe laptop:
Gebruik: Multimedia - office - (vaste plek op tafel in woonkamer)
Merk: liefst Asus of gelijkwaardig
Scherm: 17 inch
Processor: i7 of goede/snelle i5. (scheelt dit veel met mijn huidige, toch wel hoge? 2.13Ghz processor??)
Videokaart: liefst geforce 850 of gelijkwaardig
Geheugen: voorzien of uitbreidbaar met SSD in toekomst.
Budget: max 700-800
Daarnaast ben ik benieuwd of mijn huidig laptop nog een update waard is/kan krijgen op hardware gebied.
En is een BTO tov een Asus wel een goede keus ivm garantie-en juiste samenstelling van specs etc?
Het gaat dus met name om het advies voor een nieuwe bestaande laptop.
Alvast bedankt en ik waardeer serieuze reacties , tips en liefst voorzien van bijv een link.
Gr Jacco