Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 637481

Topicstarter
Hallo,
Ik heb in maart 2014 in Amerika een gopro hero 3+ black gekocht. Een half jaar lang deed hij het prima, tot vorige week. De gopro ging niet meer aan tenzij ik hem direct aan het stroom aansloot. Aan der batterij is niks mee, hij laad hem wel op maar verder gebeurt er niks. Heb een nieuwe batterij aangeschaft maar werkt nog steeds niet. Harde reset heb ik al geprobeerd, maar aangezien de gopro de accu niet pakt had dat dus geen zin. Kan iemand mij helpen te vinden hoe ik hem kan (laten repareren) of hoe ik dit anders kan oplossen?
Mvg Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

maart 2014 is binnen de garantie. Nu heb je hem uit Amerika, maar dat betekent niet automatisch dat je zonder garantie zit, elk bedrijf heeft daar zo zijn eigen voorwaarden voor. Ik zou dus zeker even met GoPro nederland bellen en vragen of zij je kunnen helpen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 637481

Topicstarter
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie.
Gopro heeft geen Nederlands nummer, en ik heb al geprobeerd te communiceren met gopro maar dat is toch lastiger dan je denkt. Nu lijkt het mij makkelijker om in Nederland iemand te vinden die er naar kan kijken, of iemand op dit forum die misschien een oplossing heeft, dat zou helemaal top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijscobar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05 23:16

ijscobar

eclecticus

Gopro NL support: 020 708 4090

[ Voor 6% gewijzigd door ijscobar op 01-12-2014 20:07 ]