Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag voor de komende 3 jaar de meeste games op dit systeem kunnen spelen (hoeft niet op maximum settings te zijn).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minder dan 600 EUR.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou deze ook af en toe meenemen naar een LAN, dus het zou handig zijn als hij vrij draagbaar is.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik heb me voor deze PC gebaseerd op het budgetgamesysteem van november, alleen heb ik een andere case (voor de draagbaarheid), een modulaire voeding en een iets betere GPU.
Denken jullie dat onderstaande lijst een goede keuze is? Of kan ik toch iets beters gaan doen met mijn budget?
Ik zou graag voor de komende 3 jaar de meeste games op dit systeem kunnen spelen (hoeft niet op maximum settings te zijn).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minder dan 600 EUR.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou deze ook af en toe meenemen naar een LAN, dus het zou handig zijn als hij vrij draagbaar is.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik heb me voor deze PC gebaseerd op het budgetgamesysteem van november, alleen heb ik een andere case (voor de draagbaarheid), een modulaire voeding en een iets betere GPU.
Denken jullie dat onderstaande lijst een goede keuze is? Of kan ik toch iets beters gaan doen met mijn budget?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 70,- | € 70,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 50,30 | € 50,30 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 171,- | € 171,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Zwart | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 42,- | € 42,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 528,29 | |