Beste Tweakers,
Ik probeer mijn HTC One M8 te rooten, daarvoor gebruik ik deze methode: http://htconeroot.com/htc-one-root/how-to-root-htc-one-m8/
(lees AUB eerst de methode door voordat je antwoord ty
)
Maar rond stap 22/24 krijg ik problemen met het rooten. ik moet de recovery opstarten maar als ik op recovery druk sluit de telefoon af ipv dat hij de recovery uitvoert of als ik de CWM file probeer dan blijft hij oneindig laden. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb zowel de TWRP als de CWM (van de M8 of course) geprobeerd maar beide geven geen kick in de recovery.
Dus om een grote vraag klein te houden. Wat nu ? Ik loop vast bij het rooten, geen andere methode helpt en mijn bootloader staat op tampered.
De volgende opties van mijn telefoon staan aan/uit
- Quickboot - Off (of course)
- USB debugger ON
- S-On (stond nergens dat de Telefoon S-Off moest staan voor succes, dus heb ik dat ook niet gedaan)
- HTC's syn staat niet geïnstalleerd
- Drivers werken prima
Alvast bedankt
Ik probeer mijn HTC One M8 te rooten, daarvoor gebruik ik deze methode: http://htconeroot.com/htc-one-root/how-to-root-htc-one-m8/
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeHow to Root HTC One M8!
(lees AUB eerst de methode door voordat je antwoord ty

Maar rond stap 22/24 krijg ik problemen met het rooten. ik moet de recovery opstarten maar als ik op recovery druk sluit de telefoon af ipv dat hij de recovery uitvoert of als ik de CWM file probeer dan blijft hij oneindig laden. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb zowel de TWRP als de CWM (van de M8 of course) geprobeerd maar beide geven geen kick in de recovery.
Dus om een grote vraag klein te houden. Wat nu ? Ik loop vast bij het rooten, geen andere methode helpt en mijn bootloader staat op tampered.
De volgende opties van mijn telefoon staan aan/uit
- Quickboot - Off (of course)
- USB debugger ON
- S-On (stond nergens dat de Telefoon S-Off moest staan voor succes, dus heb ik dat ook niet gedaan)
- HTC's syn staat niet geïnstalleerd
- Drivers werken prima
Alvast bedankt
[ Voor 15% gewijzigd door rickboy333 op 30-11-2014 20:58 ]
TIME TO UPGRADE !!!