Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Beste Tweakers,

Ik probeer mijn HTC One M8 te rooten, daarvoor gebruik ik deze methode: http://htconeroot.com/htc-one-root/how-to-root-htc-one-m8/

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Root HTC One M8!

(lees AUB eerst de methode door voordat je antwoord ty B-))

Maar rond stap 22/24 krijg ik problemen met het rooten. ik moet de recovery opstarten maar als ik op recovery druk sluit de telefoon af ipv dat hij de recovery uitvoert of als ik de CWM file probeer dan blijft hij oneindig laden. Nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb zowel de TWRP als de CWM (van de M8 of course) geprobeerd maar beide geven geen kick in de recovery.

Dus om een grote vraag klein te houden. Wat nu ? Ik loop vast bij het rooten, geen andere methode helpt en mijn bootloader staat op tampered.

De volgende opties van mijn telefoon staan aan/uit

- Quickboot - Off (of course)
- USB debugger ON
- S-On (stond nergens dat de Telefoon S-Off moest staan voor succes, dus heb ik dat ook niet gedaan)
- HTC's syn staat niet geïnstalleerd
- Drivers werken prima

Alvast bedankt :)

[ Voor 15% gewijzigd door rickboy333 op 30-11-2014 20:58 ]

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:02
fastboot flash recovery PutImageFileHere.img

probeer deze stap twee keer uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02

Zorian

What the fox?

Tampered is normaal, dat komt door de unlock van de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keranoz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 12:49

keranoz

/dev/urandom

Je kan eventueel proberen als je de telefoon gewoon aanstaat dit te doen, je hoeft hiervoor je telefoon verder geen combinatie van toetsen op je telefoon te doen. Als je in Android zit (dus je telefoon volledig geboot is), verbind hem met je pc via USB en start een cmd in cd fastboot map. Een makkelijk truukje hiervoor is door gewoon met Windows verkenner naar de fastboot map te gaan en dan shift+rechtsklik -> open command prompt window here/opdrachtprompt hier openen. Dan zit je met cmd direct in de goede map.

Eerst even checken of je ADB verbinding goed is:

adb devices

Als je je telefoon ziet, kun je met een ADB commando rebooten naar recovery zonder ook maar 1 knop op je telefoon in te drukken:

adb reboot recovery