Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• YoeriGod
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11 13:33
Beste dames en heren,

Een vriend van mij heeft een probleem met zijn Asus X53SD, we hebben het idee dat zijn laptop te veel stroom trekt en vannacht is zijn accu leeg gegaan, nu krijgt hij hem niet meer opgeladen.

Zijn voeding werkt (ik heb hem op mijn eigen laptop getest) en als ik mijn 170W voeding van Lenovo er aan leg dan begint mijn voeding rare geluiden te maken, ik heb hem er snel uitgetrokken aangezien ik geen reserve heb.

Probleem is dat we op Curacao zitten, hebben jullie tips om te proberen dit probleem op te lossen zonder nieuwe onderdelen te gaan halen? Is het raadzaam om bijvoorbeeld stof te verwijderen of iets dergelijks?

Alvast bedankt,
Yoeri

EDIT: We hebben het ook geprobeerd na de batterij er uit te halen, zelfde resultaat.

[ Voor 6% gewijzigd door YoeriGod op 30-11-2014 16:43 . Reden: Extra info ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:09

br00ky

Moderator Harde Waren
Move naar CSL.

• YoeriGod
Excuses!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Klinkt alsof er ergens een probleem zit met zijn powercircuit in de notebook. Wordt dat ding ook erg warm?
Stof verwijderen kun je proberen, maar ik acht de kans klein dat het verschil gaat maken.

• YoeriGod
TERW_DAN schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:11:
Klinkt alsof er ergens een probleem zit met zijn powercircuit in de notebook. Wordt dat ding ook erg warm?
Stof verwijderen kun je proberen, maar ik acht de kans klein dat het verschil gaat maken.
Bedankt voor de tip, hij heeft hem naar een reparatiecentrum gebracht. Na open maken was er niks te zien, stof verwijderen hielp inderdaad ook niet (niet geschoten is altijd mis), we vermoeden ook kortsluiting, we laten het alleen liever aan iemand anders over om uit te vinden waar.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Is er niet nog garantie op?
Pagina: 1