Ik zoek een?
Voeding voor nieuwe htpc.
Wat is je budget?
zo goedkoop mogelijk maar kwaliteit is belangrijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen Chinese meuk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nieuwe htpc waarschijnlijk op basis van AM1.
Deze review zegt 27-36W: http://www.techspot.com/r...el-bay-trail-d/page8.html
reden
Mijn huidige htpc weigert soms uit standby te komen (AMD E-350+Be Quiet l7 350W). Ik heb op basis van wat google werk het vermoeden dat dit mogelijk komt doordat er te weinig stroom wordt afgenomen en de voeding dan min of meer uit gaat. Enige manier om de htpc aan te krijgen is de voeding switch om te zetten tot de powerled stopt met knipperen. Daarna kan de voeding weer aan en de pc weer worden opgestart. Hij gaat dan gewoon verder alsof er niets is gebeurd.
De huidige voeding is een Be Quiet 350W. Heb dus mogelijk een 'betere' voeding nodig voor mijn volgende HTPC.
Het moederbord wat ik op het oog heb ondersteunt ook een 19V adapter (60W brick ofzo). Echter elke kast die ik mooi vindt heeft een gat aan de achterkant als je geen voeding plaatst. Ik neig naar de bitfenix Phenom kast.
Voeding voor nieuwe htpc.
Wat is je budget?
zo goedkoop mogelijk maar kwaliteit is belangrijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen Chinese meuk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nieuwe htpc waarschijnlijk op basis van AM1.
Deze review zegt 27-36W: http://www.techspot.com/r...el-bay-trail-d/page8.html
reden
Mijn huidige htpc weigert soms uit standby te komen (AMD E-350+Be Quiet l7 350W). Ik heb op basis van wat google werk het vermoeden dat dit mogelijk komt doordat er te weinig stroom wordt afgenomen en de voeding dan min of meer uit gaat. Enige manier om de htpc aan te krijgen is de voeding switch om te zetten tot de powerled stopt met knipperen. Daarna kan de voeding weer aan en de pc weer worden opgestart. Hij gaat dan gewoon verder alsof er niets is gebeurd.
De huidige voeding is een Be Quiet 350W. Heb dus mogelijk een 'betere' voeding nodig voor mijn volgende HTPC.
Het moederbord wat ik op het oog heb ondersteunt ook een 19V adapter (60W brick ofzo). Echter elke kast die ik mooi vindt heeft een gat aan de achterkant als je geen voeding plaatst. Ik neig naar de bitfenix Phenom kast.
[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 30-11-2014 14:23 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.