Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 600 euro, assembleren doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard, en OS heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is een must, hoeft niet super high end te zijn maar wil er ook niet te veel op inleveren qua performance. Wil de meeste games gewoon goed kunnen draaien. Een kaart die ook nog wel even mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, de kast klein houden. geluidsniveau zo laag mogelijk uiteraard, maar ook hier geldt; performance gaat voor.
Ga je overklokken?
Uiteindelijk zal ik vast na een paar jaar overclocken om dan nog t meeste uit het systeem te kunnen halen, maar ben niet van plan daar mee te beginnen. Dus niet echt nodig om hier bij de aanschaf rekening mee te houden.
Alvast bedankt!
Voornamelijk games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 600 euro, assembleren doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, muis, keyboard, en OS heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is een must, hoeft niet super high end te zijn maar wil er ook niet te veel op inleveren qua performance. Wil de meeste games gewoon goed kunnen draaien. Een kaart die ook nog wel even mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, de kast klein houden. geluidsniveau zo laag mogelijk uiteraard, maar ook hier geldt; performance gaat voor.
Ga je overklokken?
Uiteindelijk zal ik vast na een paar jaar overclocken om dan nog t meeste uit het systeem te kunnen halen, maar ben niet van plan daar mee te beginnen. Dus niet echt nodig om hier bij de aanschaf rekening mee te houden.
Alvast bedankt!
[ Voor 18% gewijzigd door HS- op 02-12-2014 00:11 ]