Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.qweas.com/downloads/audio/multimedia-creation-tools/scr-windows-movie-maker-for-vista.jpg
Ik weet niet waar ik het topic moet plaatsen, dus heb ik het hier geplaatst.

Ik zou graag een oudere versie van Windows Movie Maker (Nederlandstalig) hebben, namelijk de Windows Vista-versie die vroeger op mijn Windows Vista voorgeinstalleerd was, die nu niet meer goed werkt. Ik kan die oude versie niet meer vinden. Ik werk niet graag met de meest recente versie van Windows Movie Maker en ik werk al met de Windows Vista-versie van Windows Movie Maker gewerkt sinds ik acht ben.. Ik heb het nodig voor mijn Mondeling Examen Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het heeft in ieder geval niets met Actualiteit, Sport of Politiek te maken. Je beste aanpak zal zijn om Windows Vista aan te schaffen en bijvoorbeeld in een Virtual Machine te installeren. Het zou wel eens makkelijker kunnen zijn om toch wat tijd te investeren om te leren werken met de nieuwere versie.

Software-requests doen we eigenlijk nergens, dus ik zie niet waar dit topic dan wel naar toe kan. Vandaar dat ik hier een slotje aan hang :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.