Hallo Tweakers.
Ik zou graag een GamePC willen kopen, dit omdat ik deze desktop beetje zat begin te worden kwa de snelheid met de nieuwe games etc.
En steeds vaker krijg ik blue screen off death..
Dus bij deze heb ik iets proberen in elkaar te flantsen, geen idee als het goed is (ben er niet zo goed in)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze desktop vooral gamen, ik heb een laptop voor office en die andere zooi, ik doe vooral nieuwe games, dus moet best een goede kwaliteit hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze GamePC mag rond de 1000euro kosten, iets meer maakt ook niets uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goed beeldscherm, toetsenboord, en game muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb opzich niet zoveel verstand van de apparatuur, maar heb me in vele threads ingelezen, dus zal een mooi lijstje proberen te maken
.
Ik wil het liefst wel beetje een snelle computer, die ook nog even mee kan, liefst een stille desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit.
Desktop moet snel zijn, en meerdere programma's kunnen runnen.
Liefst fluisterstil
Ga je overklokken?
Als iemand mij de voordelen ervan zou kunnen uitleggen zou ik het eventueel wel kunnen doen, maar het hoeft niet.
Ik zou graag een GamePC willen kopen, dit omdat ik deze desktop beetje zat begin te worden kwa de snelheid met de nieuwe games etc.
En steeds vaker krijg ik blue screen off death..
Dus bij deze heb ik iets proberen in elkaar te flantsen, geen idee als het goed is (ben er niet zo goed in)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze desktop vooral gamen, ik heb een laptop voor office en die andere zooi, ik doe vooral nieuwe games, dus moet best een goede kwaliteit hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze GamePC mag rond de 1000euro kosten, iets meer maakt ook niets uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goed beeldscherm, toetsenboord, en game muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb opzich niet zoveel verstand van de apparatuur, maar heb me in vele threads ingelezen, dus zal een mooi lijstje proberen te maken
Ik wil het liefst wel beetje een snelle computer, die ook nog even mee kan, liefst een stille desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee heb ik niet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit.
Desktop moet snel zijn, en meerdere programma's kunnen runnen.
Liefst fluisterstil
Ga je overklokken?
Als iemand mij de voordelen ervan zou kunnen uitleggen zou ik het eventueel wel kunnen doen, maar het hoeft niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 347,95 | € 347,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.074,86 | |