Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren is mijn telefoon (samsung galaxy s4 mini) geupdate naar android versie 4.4.2. Sinds deze software update heb ik super veel problemen met mijn telefoon. Ik heb al een tijdje rond gezocht op internet en heb daarom mijn mobiel terug gezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat de problemen over zouden zijn. Jammer genoeg is dat niet het geval. De problemen zijn vooral dat de berichten van verschillende apps niet meer automatisch worden geladen. Bij apps snapchat moet ik sinds de update eerst zelf de app openen, dan gaat die laden en dan krijg ik ze pas binnen. Bij whatsapp moet ik eerst zelf naar de chat gaan met die persoon, even wachten en dan pas komen ze binnen. Ook mijn e-mail met outlook komt allemaal pas veel later binnen. Ik ben er wel achter dat, zodra ik op Wi-Fi zit, de problemen met mijn berichten veel minder zijn.
Tevens blijft mijn mobiel, bij berichten die uiteindelijk wel binnenkomen, trillen ook al heb ik de ingesteld dat de tril uit moet staan. Het is net alsof mijn mobiel totaal niet meer communiceert met mijn apps.
Ik word hier echt gek van en wil heel graag een oplossing voor mijn problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2014 09:34 ]

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd of je er ondertussen al verder mee bent.
Ik heb sinds ruim 3 mnd een s4 mini.
Tot begin december geen enkel probleem, daarna was de batterij heel snel leeg en werd deze erg warm.
Een nieuwe simkaart had geen effect.
De telefoon ligt ter reparatie bij T-Mobile en ik heb eenzelfde type leentoestel.
Deze is nog erger, ik krijg op sms/mail/whatsapp berichten ook pas binnen als ik de app open.
De accu is binnen een paar uur leeg.
Vorige week deed hij het 2 dagen weer prima, maar daarna helaas dezelfde problemen.