• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-01 05:39
Kwam leuk filmpje tegen:

Vond voornamelijk die laatste wel gaaf.
Iemand hier nog hacks die leuk zijn om te proberen?
(ik heb het trouwens bij hardware gezet omdat het voornamelijk hacks op je hardware zijn)

[ Voor 20% gewijzigd door Haas_nl op 29-11-2014 21:13 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik vind hacks niet echt het juiste woord. Het is meer creatief zijn met goedkope spullen. Een deel kende ik al, het meeste is leuk om eens toe te passen maar je zal het niet veel gebruiken.

Bij de vaseline truc vraag ik me overigens af of je ooit het filter nog normaal kan gebruiken of hem daarmee permanent ' beschadigd'.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:55
breinonline schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:06:

Bij de vaseline truc vraag ik me overigens af of je ooit het filter nog normaal kan gebruiken of hem daarmee permanent ' beschadigd'.
Het is vaseline, hoe schadelijk is vaseline nou echt :? :P

The devil is in the details.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-01 15:26

Plekuz

available in strong mint

breinonline schreef op zondag 30 november 2014 @ 21:06:
Beschadigen niet, maar heel tof schoonmaken is het ook niet. Daarom gebruik je daar over het algemeen ook een heel goedkope filter voor, want kwaliteit glas is niet zo belangrijk als je 'm toch gaat volsmeren. Dan kun je 'm met water en zeep afsoppen of je maakt er een dedicated vaseline filter van.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."