best in canvas : storing geen bestelling mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-10 11:23
In augustus had ik 2 vouchers gekocht van BestInCanvas.nl voor canvas frames (60x40 cm).
Deze zijn geldig tot en met 30/11/2014.

Op dit moment zijn we zaterdag 29 november, en nu staat er op de website:
Helaas is er op dit moment een storing.
Er kan geen bestelling geplaatst worden. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens.
Ik zie dat de support beschikbaar is van maandag tot vrijdag :
Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 16:00
En maandag zijn we de 1e december 2014....
Wat nu gedaan... ?

In ieder geval al een mailtje gestuurd om kennis te geven dat ik een bestelling wens door te geven met de expliciete mededeling dat mijn vouchercodes bijna zijn afgelopen.

Zijn er nog mensen die niet kunnen / konden bestellen bij Best In Canvas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom loop je vooruit op problemen die er nog helemaal niet zijn? Stuur de order gewoon per email, en bel ze maandagochtend op. Als ze dan moeilijk gaan doen, dan is het zinvol om eventueel een topic te openen, niet vooraf :)

Ik zie hier voorlopig onvoldoende discussiemogelijkheden, mocht het fout gaan dan kun je me een DM sturen voor heropening van het topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
Vorige keer een posting gedaan, net voordat de vouchers afliepen. Opeens werd het topic hier gesloten wegens te proactief neem ik aan.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1614839

Rara, nu zit ik dus met 2 waardeloze vouchers van bestincanvas.nl, bestincanvas reageert niet, bestellen is nog altijd niet mogelijk.
Ibood reageert, zoals gewoonlijk, enkel met standaard antwoord dat men het verder gaat onderzoeken, maar nog steeds niets concreet.

En ik ben blijkbaar niet alleen:Vouchers en IBood, niet meer voor mij :'(

[ Voor 17% gewijzigd door dbram op 07-12-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Klantenservice al gebeld?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
Al menige keren telefonisch geprobeerd, ofwel wachtenden voor mij, ofwel meteen bezet-toon...
Via mail geen reactie...

[ Voor 7% gewijzigd door dbram op 07-12-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgende keer svp beter lezen: er stond "stuur me een DM voor heropening". Hoe je daar van maakt "een nieuw topic openen" is me een raadsel, ik hoop dat je de boodschappen van iBood e.d. beter leest.

Topics gemerged, en weer open.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
dbram schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:39:
[...]

Al menige keren telefonisch geprobeerd, ofwel wachtenden voor mij, ofwel meteen bezet-toon...
Via mail geen reactie...
Maar als er wachtenden voor je zijn en jij wacht keurig, wat dan?
Je geeft zelf bijster weinig informatie moet ik zeggen, zelf heb ik meer het idee dat dit gewoon even een uitlaatklep voor je is. Alhoewel het natuurlijk heel erg jammer is dat bepaalde (web)shops nog steeds deze fratsen uithalen.

Kan mij herinneren dat er ook een soortgelijk iets was met Best in Canvas en Ibood of iets in die richting, uiteindelijk werden de bestellingen alsnog nageleverd. Daar was het verschil dan wel dat zij al hadden besteld maar natuurlijk ook niet slim van je om 1 dag van te voren pas te bestellen (storingen kunnen altijd optreden, dit was je dan MISSCHIEN voor geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Nou ik kan hierbij aansluiten. 3 weken geleden mailde ik ze, want er was een storing en mijn vouchers liepen af (heb er dus 3 in totoaal). Nul komma nul reactie. Paar dagen later gebeld, en ik kreeg daadwerkelijk iemand meteen na 3 toonovergangen aan de lijn. "Ja meneer, de storing is al enige dagen en er wordt aan gewerkt. We hebben het bestellen uitgezet, want er ging iets niet goed binnen een bepaald proces waardoor er niets binnen kon komen. Daarom hebben we maar storing vermeld. Maar we werken eraan en het zal binnenkort opgelost worden".

Dus ik vragen van, wat als het niet in een week of 2 verholpen is, dan zijn mijn vouchers nog wel geldig hopelijk? "Ja hoor, die kunnen we dan nog wel aannemen. Maar ga er maar vanuit dat het maandag (ik belde vrijdag) wel weer verholpen is, na het weekend weer dus.".

Inmiddels weer een paar weekjes verder en vouchers verlopen, nog steeds de storing. Op mail word alsnog niet gereageerd, hoewel ik zeer vriendelijk ben gebleven, aan de telefoon en in de mail. Daarna weer proberen te bellen met als resultaat: nummer niet meer in gebruik. Het lijkt erop dat deze firma is opgezegd en het geld heeft opgestreken en doei heeft gezegd achter de schermen. Geen haan die daar naar kraait blijkbaar. Het kan toch niet dat een site met alleen canvas spul, er meer dan 4 weken uit ligt en dan nog draaiende kan blijven? Dat is toch gewoon waanzin.

Ze zijn met de horizon verdwenen gok ik, en dit is het tweede bedrijf (MyBKS, fotoalbums) waarschijnlijk waar ik voor dingen betaald heb en helemaal niks voor terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:18
Heb gelijkaardig iets meegemaakt met jumboprints en ibood - alleen was het zo dat ik screenshots bewaard heb, ibood en jumboprints op de hoogte heb gebracht. Vouchers (van de hunt) verliepen 30/11, mooi op 29/11 gemailed met screenshots

Ibood zei dat ze mijn bedrag zouden crediteren - we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
ictinteresse schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:53:
[...]

Maar als er wachtenden voor je zijn en jij wacht keurig, wat dan?
Niets, gewoon bezettoon. Deze morgen nogmaals een poging gedaan. Nummer niet meer in gebruik...
De vogel is gaan vliegen.
ictinteresse schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:53:

Kan mij herinneren dat er ook een soortgelijk iets was met Best in Canvas en Ibood of iets in die richting, uiteindelijk werden de bestellingen alsnog nageleverd. Daar was het verschil dan wel dat zij al hadden besteld maar natuurlijk ook niet slim van je om 1 dag van te voren pas te bestellen (storingen kunnen altijd optreden, dit was je dan MISSCHIEN voor geweest)
Voor wat betreft de late bestelling. Je hebt een punt, maar toch, als op een voucher staat tot 31 november, dan is dan voor mij tot 23u59 diezelfde dag. Inderdaad was er minder risico geweest indien ik iets vroeger zou hebben geprobeerd. Ik had destijds de vouchers aangekocht zodat ik tergen Kerst 2 canvas van de kinderen laten maken. En we wouden liefst recente foto's, de kindere groeien zo snel op.

Soit, ik zal me verder tot IBood (moeten) wenden voor een terugbetaling of gelijkaardigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
Update:

Net contact gehad met IBood klantendienst en ze zijn op de hoogte van de problemen ivm bestincanvas vouchers en ze gaan zorgen voor een terugbetaling ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
dbram schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:24:
Update:

Net contact gehad met IBood klantendienst en ze zijn op de hoogte van de problemen ivm bestincanvas vouchers en ze gaan zorgen voor een terugbetaling ervan.
O dat is wel top van ze. Ik had dus zowel bestincanvas als iBood gemaild, maar van beiden nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
jip_86 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:27:
[...]

O dat is wel top van ze. Ik had dus zowel bestincanvas als iBood gemaild, maar van beiden nog niets vernomen.
Ik had ook deze stappen ondernomen, mailtje naar bestincanvas, mailtje naar ibood refererend naar bestelling van toen.

Dus telefonisch contact opgenomen met klantendienst van ibood.
even geduld als er nog wachtenden aan de lijn zijn...
Uiteindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gehad. Ze beloofde me dat ik het geld terugkreeg na een mailtje te sturen met rekeninggegevens.

Inderdaad als de vouchers effectief terugbetaald worden is het top van IBood, mag ook eens gezegd worden.

[ Voor 8% gewijzigd door dbram op 08-12-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10 22:23
Hoop paniek op voorhand gezaaid, maar dat valt dus allemaal best wel mee. :)

Ik neem aan dat je per omkerende een mail met je bankgegevens hebt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Heb een serviceverzoek ingediend voor mijn bestelling om het bedrag terug te storten. Je kunt dan je reden en bankgegevens invullen. Neem aan dat ze daar dan ook fatsoenlijk op reageren?

Laat maar even weten hoe jullie het op hebben kunnen lossen, dan weten anderen ook wat ze moeten doen. Snap niet dat dit bestincanvas opeens foetsie is... heb er reeds 2x besteld zonder enkele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
Jolke schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:23:
Hoop paniek op voorhand gezaaid, maar dat valt dus allemaal best wel mee. :)
Ik zou de hoop paniek op voorhand zaaien wel willen nuanceren. Ik had een buikgevoel dat het mis ging gaan. Achteraf gezien terecht trouwens. En daarom heb ik de berichten gepost op een forum dat niet behoort aan één van de leveranciers in kwestie (namelijk Ibood en bestincanvas). Niet om paniek te strooien maar om van gedachten te wisselen met eventuele andere lotgenoten en de informatie te delen. Lijkt me nogal sterk aan te sluiten bij het doel van een forum. Hierbij mijn excuses voor het niet 100% naleven van de forum moderator zijn instructies en bestaande regels van dit forum.
Jolke schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:23:
Ik neem aan dat je per omkerende een mail met je bankgegevens hebt gestuurd.
Inderdaad dat was de instructie van Ibood, mail met subject "CANVAS 2014" en de bankgegevens in de body van de mail. Ik vermoed dat ze hier automatisch op scannen voor opvolging.

Hopende wat lotgenoten wat meer informatie te hebben verschaft over hun kans tot terugbetaling verblijf ik hierbij met beleefde groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
@dbram, laat even weten wanneer je het geld hebt ontvangen! Ik heb voor terugstorting gevraagd bij mijn bestellingen op de site zelf, dus niet via mail. Daar hebben ze nog helemaal niks op gereageerd namelijk.

Verwijderd

Heb ook last van het zelfde issue. Heb via Ibood op het product een service verzoek ingedient, waarbij ik de bestelling kan annuleren en mijn geld terug ontvang. Ben benieuwd of ik het ook daadwerkelijk ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idem probleem met IBOOD en de vouchers.
Op mails wordt na 2 keer niet meer gereageerd en telefonisch zeiden ze eind november dat de code wordt verlengd.

Het zou een volwassen respectabel bedrijf sieren om de conclusie te trekken en direct een alternatief te bieden en het geld terug te storten.
Het wachten totdat klanten meermaals moeten piepen en via o.a. dit forum melden maken is niet meer van deze tijd.

Bedrijfsrisico zou je kunnen zeggen.
Ik ga weer bellen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 13:20
Zie nu pas dit topic maar ikzelf had enkele dagen voor de vervaldatum al een mailtje gestuurd naar iBood op aanraden van deze antwoorden van de moderators: http://be-nl.forum.ibood....hangsetje/comment-page-2/
En heb m'n geld meer dan een week geleden teruggekregen dus ze storten het daadwerkelijk terug. Wel top service, had niet echt hoop dat ik nog iets zou zien van die vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafkemagic
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-04-2015
Heb zelf al een "klacht" openstaan sinds 7/12 vorig jaar... en wacht nog steeds op reactie. Ondertussen is de "best in canvas" website volledig down?!

[ Voor 24% gewijzigd door rafkemagic op 03-01-2015 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een service verzoek ingestuurd mn order bij Ibood en onderstaande was het resultaat.
------------------------
Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Helaas is het momenteel erg druk op de klantenservice waardoor wij achterlopen met het beantwoorden van binnenkomende berichten, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw order bekeken en eigenlijk is uw melding te laat. De code was geldig tot en met 30 november dus deze melding had voor 30 november of op 30 november bij ons binnen moeten zijn.

Verschillende fora staan vol met de informatie dat klanten hun geld terug hebben gehad van ons waardoor meerdere klanten ook onterecht hun geld hebben terug gevraagd. Wij zullen uw order nu crediteren maar willen u er wel op wijzen dat een melding over een site die niet bereikbaar is tijdens de geldigheid van de code bij ons binnen moet zijn, de codes zijn namelijk ook een hele tijd wel te gebruiken geweest.

Het bedrag zal binnen enkele werkdagen op uw rekening staan.

Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.

----------------------------

Erg netjes van Ibood!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Mijn mail kwam ook binnen vandaag van ibood. Was echter ook te laat, omdat de site niet werkte. Heb echter met het bedrijf zelf (Bestincanvas) gebeld en ze vertelden me dat er een storing was met het bestelproces en dat het daarom uitgeschakeld werd. Ik kon na het verstrijken van de datum alsnog de voucher inleveren. Nou... lekkere louche firma en kerel aan de telefoon dan. Na dat telefoontje heb ik het bedrijf geen enkele keer meer kunnen bereiken, telefonisch en via mail niet. Als het goed is krijg ook ik het geld via iBood terug en dat is ook meer dan netjes (en zoals het hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belangrijker nog, in staat zijn om het geld terug te keren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbram
Even een late reactie, geld staat terug op mijn rekening. Ergens half januari per toeval ontdekt tussen de uittreksels :-) pluim voor ibood :-)
Pagina: 1