Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een rooted huawei g510 en geprobeerd er een custom rom op te krijgen. echter ik krijg nu de melding bij opstarten image signature verify fail of met power + geluid naar beneden en boven ingedrukt een paars scherm waarna ik niet verder kan.
Op mijn telefoon kan ik dus niets en ook via de usb wordt hij niet herkend. Heeft iemand tips om mijn telefoon weer te benaderen en werkend te krijgen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:40:
hallo,

ik heb een rooted huawei g510 en geprobeerd er een custom rom op te krijgen. echter ik krijg nu de melding bij opstarten image signature verify fail of met power + geluid naar beneden en boven ingedrukt een paars scherm waarna ik niet verder kan.
Op mijn telefoon kan ik dus niets en ook via de usb wordt hij niet herkend. Heeft iemand tips om mijn telefoon weer te benaderen en werkend te krijgen?
In het forum waar je de (hopelijk voor jouw toestel geschikte) Rom hebt gedownloadt staat niks hulpzaams?

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik denk dat het eerder komt door een fout die ik heb gemaakt in clockwordmod door een andere recovery te selecteren