Tube/slang helder??? en fan aansluiting vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
Ik zoek een?
- Heldere Tube/Slang voor waterkoeling, zo helder mogelijk.
Maat 13 buiten, 10 mm binnen
Ik heb al diverse merken geprobeerd, maar nooit opgeschreven welke stuk nou waar zit, dus nu heb ik 3 verschillende soorten helderheid en dus wil ik nu alles vervangen voor 1 en dezelfde slang, zo helder mogelijk.
Stijfheid is geen probleem aangezien ik veel werk met bochten.
Geen uv!!!!
Diverse merken gezien o.a alphacool clearflex etc, maar totdat je ze in je handen hebt weet je niet hoe helder het is.

Wat is je budget?
Tja zoveel als nodig is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
FX8350 en crosffire 7970 koelen :P met alle koelblokken van EK, reservoir xpsc, pomp D5. 360rad en 240 rad .

Het tweede wat ik zoek (ik weet niet of het bestaat ik kan het namelijk niet vinden :P :P ) een 3 naar 1 fan aansluiting
Ik wil mijn 3 fans van de 360 rad naar 1 aansluiting doen op de fancontroller, ik heb wel al y splitsingen gevonden dus 2 naar 1. maar ik zoek dus 3 naar 1?

ik hoop dat dit in het goede forum is, ik zat te twijffelen tussen cooling en componenten aankoop, dus als het hier fout staat dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik wil mijn 3 fans van de 360 rad naar 1 aansluiting doen op de fancontroller, ik heb wel al y splitsingen gevonden dus 2 naar 1. maar ik zoek dus 3 naar 1?
https://www.freezinghardw...cm_-_sleeved_-_zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
:z :z 8)7 Schaam me kapot dat ik die niet eerder gezien heb.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
iemand nog een tip over en heldere slang? merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b
ja er staat helder weet ik ;) ;) maar heb nu 3 soorten "helder" er zit echt verschil tussen geloof me, de meeste zijn nog een beetje wazig. en tot je ze in je handen hebt zie het niet.
Ik zoek iemand die een slang van een bepaald merk zelf gebruikt die echt doorzichtig is als glas. dus meer ervaring van een bepaald soort slang

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Let in ieder geval heel goed op met welke vloeistoffen je gaat draaien. Ik gebruik nu alleen nog maar zwarte slangen omdat iedere keer dat ik doorzichtige had ze na verloop van tijd verkleurden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 17:45

BLACKfm

o_O

Tja, ik heb voor mijn waterkoeling de goedkoopste goedkopere slangen die ze hebben van Freezing Hardware en Highflow. Maar het duurt niet al te lang voordat ze verkleuren. Kan wellicht in mijn geval meer te maken hebben met vuil water, al ziet het er in het resevoir kraakhelder uit.

Het is niks dat ik kan aanraden kwa doorzichtigheid (op de lange duur!), maar verder zijn het prima slangen. Merk is 'Masterkleer'

[ Voor 4% gewijzigd door BLACKfm op 02-12-2014 21:59 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04 05:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo_b