Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomplanet
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-12-2020
Hallo,
Na lange periode keer ik terug vanuit Frankrijk naar Nederland. In Frankrijk betaal ik voor internet tv en telefoon(alle gesprekken naar vast in 50 landen gratis) 29 euro all in(19 euro is ook mogelijk) .
Dit soort arrangementen zijn volgens mij in NL niet mogelijk?
Ik dacht een telford abonnement te nemen met telefoon en bellen via voip/sip of zijn er andere niet te dure mogelijkheden?
Waarom is er nog geen nl provider begonnen met het franse pakket(gratis bellen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 15:23
Het onbeperkt bellen nationaal is vaak een extra optie. Zo ook bij Telfort. Hier het alles-in-1 pakket: https://internetshop.telf...oduct_box:hp:alles_in_1::

En daar onder zie je bij 'Extra opties bij je pakket' de optie 'Bellen Onbeperkt NL'.

29 euro voor TV, internet en bellen (met onbeperkt) zal je alleen niet gaan vinden nee.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
Je kunt evt. Telfort internet + bellen nemen en een eigen VoIP-adapter met freevoipdeal. Bel je ook naar een aantal landen (vast + sommige mobiel) zo goed als onbeperkt.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik bel al jaren via Betamax, dan maakt het ook niet uit of je in Frankrijk of in Nederland bent. Denk aan rebvoice, freevoipdeal etc.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:03
Telfort levert zelf een Zyxel modem waarin je een voip account van bijv. Freevoipdeal kunt toevoegen. Het is dus niet nodig om een voip adapter los bij te kopen.
timmie1 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:47:
Je kunt evt. Telfort internet + bellen nemen en een eigen VoIP-adapter met freevoipdeal. Bel je ook naar een aantal landen (vast + sommige mobiel) zo goed als onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomplanet
Hartelijk dank voor de antwoorden, ik heb nog een paar vragen.

Als ik een VOIP account heb, en dat invoer in Zyxcel modem, kan ik dan een analoge telefoon aansluiten?
Moet ik een telefoonoptie bij Telfort nemen of een voip telef nummer ergens kopen, dit om gebeld te worden?
In geval van de Telfort telefoon, moeten er twee telefoons aan het modem aangesloten worden als ik het goed begrijp, een om gebeld te worden en een, via VOIP, om extern te bellen.
brusuro schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:59:
Telfort levert zelf een Zyxel modem waarin je een voip account van bijv. Freevoipdeal kunt toevoegen. Het is dus niet nodig om een voip adapter los bij te kopen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

doomplanet schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:07:
Hartelijk dank voor de antwoorden, ik heb nog een paar vragen.

Als ik een VOIP account heb, en dat invoer in Zyxcel modem, kan ik dan een analoge telefoon aansluiten?
ja.
Moet ik een telefoonoptie bij Telfort nemen of een voip telef nummer ergens kopen, dit om gebeld te worden?
Dat is inderdaad nodig om gebeld te kunnen worden. Kan bij Telfort, ook ergens anders.
In geval van de Telfort telefoon, moeten er twee telefoons aan het modem aangesloten worden als ik het goed begrijp, een om gebeld te worden en een, via VOIP, om extern te bellen.
[...]
Met het modem dat ik zelf had van Telfort was dat niet nodig. Je kon twee accounts instellen voor een toestel. Dat is wel drie jaar geleden dat ik daar klant was. Mogelijk hebben ze andere modems.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomplanet
Hartelijk dank Marzman voor uitgebreide antwoorden, heb daar zeker wat aan
Pagina: 1