Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Tablet 10.1

Wat is je budget? +- 200

[Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voor facebook , surfen ,som om af en toe een foto te maken en om facebook games Bubble Shooter en FarmVille te spelen.

Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB

Hoi,

Na weekje zoeken op internet denk ik tot deze aankoop over te gaan
de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB .

Maar toch heb ik nog enkelen vragen .
Ik heb reeds bij pricewatch gekeken bij specificaties maar ik kon nergens terug vinden of deze
tablet een webcame functie heeft ?
Mij eerste gedachte zegt ja want de tablet heeft een camera vooraan , maar is dit wel zo ?

Mij tweede vraag de ingebouwde camera in de tablet heeft geen Flitser .
Zal de kwaliteit behoorlijk zijn (goed zijn ) wanneer je een foto neemt in huis in de woonkamer als het licht aan is?

Mij laatste vraag op sommige site is erbij de specificaties Gesprekstijd te lezen is het dan ook mogelijk om met dit model Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB te bellen ?

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB Zwart

http://www.midimedia.nl/s...10-1-p5220-4g-16gb-white/

]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Als er een camera in zit kun je die gebruiken als webcam, het is een kwestie van een app erop zetten om mee te communiceren en die zal dan de ingebouwde camera gebruiken. Skype is een voorbeeld van zo een app.

Foto kwaliteit hangt af van hoe ligt het is. Hoe meer hoe beter zonder flitser.

Bellen met deze tablet weet ik niet, behalve via VoIP, dat zal zeker werken.

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:10:
Als er een camera in zit kun je die gebruiken als webcam, het is een kwestie van een app erop zetten om mee te communiceren en die zal dan de ingebouwde camera gebruiken. Skype is een voorbeeld van zo een app.

Foto kwaliteit hangt af van hoe ligt het is. Hoe meer hoe beter zonder flitser.

Bellen met deze tablet weet ik niet, behalve via VoIP, dat zal zeker werken.
De tablet is voor een cadeau?
Het moet wel een tablet zijn met een 3G of 4G functie met sim card slot.
De tablet zal vooral gebruikt worden voor facebook , facebook games Bubble Shooter en FarmVille te spelen, te skypen en af en toe een foto te maken en gewoon te surfen.
Wanneer ik naar mijn budget kijk dan komen er twee tablets in aanmerking de Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB en de ARCHOS 101 XENON.
ik wil de persoon iets geven dat ze kan gebruiken en dus geen stuk speelgoed , moet toch wel kwaliteit zijn.
Welke zou u kiezen of heeft u zelf een ander model dat u mij zou aanraden ?

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB Zwart

pricewatch: Archos 101 Xenon Wit

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Samsung levert goede kwaliteit, Archos kan tegenvallen, dus ik zou de Samsung kiezen in deze.

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:20:
Samsung levert goede kwaliteit, Archos kan tegenvallen, dus ik zou de Samsung kiezen in deze.
ok ik denk er ook zo over .

Al zijn de reviews niet altijd lovend over dit toestel.

De reviews over de buitenopnamen (camera) waren niet bepaald lovend....

Het scherm krijgt ook niet zo veel goede reviews: weinig scherpte door weinig ppi (pixels per inch)?

Batterij is ook veel sneller leeg dan bij concurrenten. 5 h in LTE tegen 12 h voor de laatste Apple iPad....

Maar wat zijn die reviews altijd waard.
Toen ik mijn eerste smartphone kocht was het ook zoeken .Wat koop je zoveel merken en modellen mijn smartphone kreeg ook geen goede reviews , maar toen ik toch besliste het model te kopen en ik hem enkele weken gebruikte was ik super blij met mijn aankoop.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:41
Nou moet ik zeggen dat de camera van een tablet eigenlijk nooit echt denderend is. Ook niet van de high end tablets. Dus dat de buitencamera tegenvalt zou mij niet verwonderen.

Let ook op dat de tab 3 als het ware de budgetreeks is van Samsung volgens mij. Voor de simpele taken zal dit dan ook zeker voldoen maar verwacht ook hier geen wonderen.

Verwijderd

Topicstarter
soskes schreef op maandag 01 december 2014 @ 07:21:
Nou moet ik zeggen dat de camera van een tablet eigenlijk nooit echt denderend is. Ook niet van de high end tablets. Dus dat de buitencamera tegenvalt zou mij niet verwonderen.

Let ook op dat de tab 3 als het ware de budgetreeks is van Samsung volgens mij. Voor de simpele taken zal dit dan ook zeker voldoen maar verwacht ook hier geen wonderen.
wat zijn zware taken dan?
Als goed werkt voor wat ik hierboven zei waar het voor gebruikt moet worden dan zit ik goed.
Pagina: 1