Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nat type Ps4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

ik heb problemen met mijn playstations 4 en nat type enzovoort,
ik heb al vele topics gelezen en geprobeerd maar niks lijkt te werken

Mijn opstelling is: Een ubee modem/router van ziggo en daaraan bekabeld een TP link AC750 als AP point.
Vanaf de TP link ligt er een kabel naar de Ps4 van mijn broertjes en mijn Ps4 is aangesloten via de Wifi,

Na veel proberen heb ik het nu voor elkaar gekregen om de bekabelde ps4 met forwarding in nat type 2 te krijgen (ondanks dit nog erg veel problemen met Party's, vooral met 1 persoon), echter krijg ik het niet voor elkaar om dit ook met de wifi te doen!

ik heb op de Ubee de beide playstations een static ip gegeven en geforward. Moet ik dit nu ook op de tp link doen?
of kunnen er misschien niet 2 Ps4s met zelfde nat type op 1 netwerk?

alvast bedankt!!

Nick :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Een portforward werkt over het algemeen maar naar een enkel vast IP intern. De routers kan niet goed beoordelen of een pakket wat binnenkomt voor ps1 is of voor ps2. Hij gaat ze waarschijnlijk beide proberen en begint daarmee bij de eerste. Tegen de tijd dat er besloten wordt het pakket naar de tweede te sturen heeft jouw PS al een timeout bereikt.

Dit kan voor!gens mij alleen maar goed werken meer een tweede extern IP. Of de PS moet intern een aparte poorten reeks kunnen selecteren, maar die kans is klein.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 12:52

Zorian

What the fox?

Wacht even, je hebt een router achter een router zitten nu? Ik zou beginnen met de Ubee in bridge te laten zetten en alleen je TP-Link te gebruiken als router. Dit zou al een mooi begin moeten zijn.
De apparatuur van Ziggo (met name die Ubee spullen) staat namelijk niet heel erg hoog aangeschreven op het gebied van Wi-Fi, routers etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 29-11-2014 11:01 ]