Toon posts:

beats by dr dre parts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, Ben al een tijdje op zoek naar onderdelen voor een dr Dre studio oor kussens en eventueel andere onderdelen. Maar vind het vreemd dat iedereen de koptelefoons verkoopt maar dat er nergens onderdelen te koop zijn. Vreemd voor een koptelefoon die toch serieus geld kost, en slijtage delen heeft die niet verkrijgbaar zijn. Of Kan iemand mij het tegendeel bewijzen.

Gr Vico

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34
Als ik je topictitel in Google stop komen er enkele hits tevoorschijn, alleen zie ik zo gauw geen nederlandse verkooppunten. Ze hebben waarschijnlijk liever dat je een compleet nieuwe koopt :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:29
Ik denk dat het een deel van de marketingstrategie is dat iedereen een nieuwe koopt, ipv vervangende onderdelen.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Ik vrees dat het serieuze geld niet in de kwaliteit heeft gezeten.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
In de "monster" tijd heb ik een HTC gekocht met beats dopjes, de telefoon is allang vergaan maar de dopjes are still going strong. Zonder allerhande enhancements vanuit de telefoonsoftware presteren ze uitstekend.
Affijn, toen ik mijn siliconen opzetjes kwijt geraakt was heb ik contact gezocht met de Nederlandse importeur van beats destijds en heb zonder betalen of verdere vragen niet minder dan twee zakken met alle mogelijke vormen siliconen dopjes toegezonden gekregen (in wit en zwart).

Ik zou eens even contacten met de huidige importeur (via apple w.s. ?)