Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierryvv96
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 20:02
Hallo,

Iemand stuurt dickpicks naar mijn moeder, zij schrikt hier van en ik word boos. De persoon heeft een anoniem facebook profiel gemaakt en verstuurt berichten via een telefoon. Ik wil er graag achter komen wie dit is of iets van een ip adress of wat dan ook om hem te kunnen aangeven.

Alle tips zijn welkom, en als dit tegen de wet of wat dan ook in gaat, laat het me dat dan even weten want ik weet daar nu niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:32
Gewoon rapporteren aan facebook en toekomstige berichten blokkeren?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-06 14:22
Je zou eventueel EXIF data van de afbeeldingen kunnen bekijken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format

Bepaalde apps kunnen deze data lezen. Misschien staat er iets tussen wat je naar de juiste persoon kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik heb even de titel aangepast naar iets dat wat begrijpelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Ik snap niet hoe die berichten haar onder ogen komen, als je moeder en "hij" geen vrienden van elkaar zijn. Dan komen priveberichten immers in een aparte map zonder melding.

Ze kan dat profiel blokkeren en rapporteren. Dat voorkomt geen herhaling maar dan is volgens mij de eerste regel weer van toepassing.

[ Voor 28% gewijzigd door Jason X op 03-12-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierryvv96
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 20:02
dank voor de duidelijkere titel, het is blijkbaar iets nieuws op facebook waarbij niet-vrienden berichten naar mensen kunnen versturen. Gerapporteerd en geblokeerd (helaas) was er niet veel anders aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
thierryvv96 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:19:
dank voor de duidelijkere titel, het is blijkbaar iets nieuws op facebook waarbij niet-vrienden berichten naar mensen kunnen versturen. Gerapporteerd en geblokeerd (helaas) was er niet veel anders aan te doen.
dat kan je uitzetten hoor :)
Pagina: 1