Ik zoek een?
Pc waarop ik zonder problemen kan gamen, hoef ze niet op highest settings the kunnen spelen maar ik wil wel games spelen zoals far cry 4 etc.
Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 600 euro aan uitgeven, hoe minder hoe beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toetsenbord/muis/speakers en een scherm heb ik al, ik moet alleen een gaming pc hebben waarom ik gewoon lekker kan gamen. Ook wil ik youtube video's maken en dus renderen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua merk maakt het me niets uit, wat het beste en goedkoopste is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil games kunnen spelen, is een graphics card een must of kan het ook zonder?
Ik heb dus TOTAAL geen ervaring met dit en weet ook niet hoe of wat alles in elkaar zit.
Dit is voor het eerst dat ik dit doe, ik zou dus heel erg blij zijn als ik hulp/tips kan krijgen van mensen die hier ervaring mee hebben.
Dit is wat ik heb (kunnen) maken door andere topics etc te lezen.
Nogmaals, ik ben dus echt een amateur en heb geen flauw idee, ook wil ik dat het niet te prijzig is.
Ik waardeer elke reactie en hulp, bedankt.
Pc waarop ik zonder problemen kan gamen, hoef ze niet op highest settings the kunnen spelen maar ik wil wel games spelen zoals far cry 4 etc.
Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 600 euro aan uitgeven, hoe minder hoe beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Toetsenbord/muis/speakers en een scherm heb ik al, ik moet alleen een gaming pc hebben waarom ik gewoon lekker kan gamen. Ook wil ik youtube video's maken en dus renderen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua merk maakt het me niets uit, wat het beste en goedkoopste is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil games kunnen spelen, is een graphics card een must of kan het ook zonder?
Ik heb dus TOTAAL geen ervaring met dit en weet ook niet hoe of wat alles in elkaar zit.
Dit is voor het eerst dat ik dit doe, ik zou dus heel erg blij zijn als ik hulp/tips kan krijgen van mensen die hier ervaring mee hebben.
Dit is wat ik heb (kunnen) maken door andere topics etc te lezen.
Nogmaals, ik ben dus echt een amateur en heb geen flauw idee, ook wil ik dat het niet te prijzig is.
Ik waardeer elke reactie en hulp, bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 523,55 | |
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2