Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acronis2015 (te) ingewikkeld of werkt het niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Acer Aspire E11 ES1-111 met Windows 8.1 met Bing gekocht. Gezien mijn goede ervaringen met Acronis 2009 en 2011, nu de versie 2015 gekocht (en geupdated naar #6525) om het notebook in div. stadia van inrichten te backuppen. Backups maken gaat vlot en simpel, zoals Acronis beweert. Doch, ik krijg met geen mogelijkheid de backups teruggezet. Niet op de simpele manier,en niet op de ingewikkelde manieren. (manuel = 145blz). De Acer start gewoon zelf weer op, ongeacht de ingestelde opties zowel bij het maken, én het herstellen. Het manipuleren en verschuivenvan de bootmenus (F toetsen) heeft geen effect, zij het dat gebruik van een gemaakt startupmedium de PC wel opstart in Acronis omgeving ,doch in het herstelprogramma de muis en trackpad geblokkeerd is, en het menu niet in te stellen is.
Iemand soortgelijke ervaringen en oplossingen dan wel suggesties?
Ik heb bovenstaande voorgelegd aan ComputerEasy, de verkoper van het programma, doch die reageert niet op mijn vragen terzake.
Groet.

p.s: wat is een alternatief voor Acronis?

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:54
alternatieven zijn:
AOMEI Backupper: http://www.aomeitech.com/

Macrium Reflect: http://www.macrium.com/reflectfree.aspx

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Topicstarter
correctie:
EasyComputing is de verkoper van Acronis. Evengoed geen reaktie op mijn vragen.
Op het Acronis e.a. forums kom ik vergelijkbare problemen tegen, echter geen oplossingen.
Dan maar het verlies nemen want direct-download levering, en aan de slag met een alternatief door
ds-super, waarvoor dank.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels blijkt indien je een veeg geeft over de F-toetsen, ik kom er niet achter welke precies, je met de pijltoetsen de cursor kunt sturen. (Acronis2015).

Overigens nog steeds geen enkele reaktie van Acronis (031214).
Trek uw conclusies.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 13:15 ]