Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal

Ik ben opzoek naar een nieuwe smartphone. Wegens de prijs heb ik momenteel 2 opties in het vizier.
Namelijk de Nexus 5 en de HTC One M7.

De Nexus 5 is nog iets goedkoper en is minder oud, maar de HTC heeft (volgens reviews) een betere accuduur. Qua prestaties zie ik in beide geen probleem.

Ook heb ik schrik, omdat de HTC One al bijna 2 jaar oud is, dat de capaciteit van de accu al afgenomen heeft bij het toestel dat ik aankoop. Dit omdat het toestel waarschijnlijk al een lange tijd geleden geproduceerd is.

Iemand hier advies omtrent?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Google lijkt me een betere, dus de nexus 5. Zelf heb ik die ook eens gehad, en daar gaan er heel snel updates voor uitgebracht worden, dus je hebt heel snel een nieuwe versie dat is zeker een pluspunt, de camera is een half minpunt, die is niet zo super maar ook niet zo slecht, en de batterij valt wel goed mee, maar dat is in het geheel bij android.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
De M7 wordt nog gemaakt, het is geen oude voorraad en Android 5 komt er ook op.
LG Nexus 5 is ook een prima toestel.
Ik heb zelf de M7 want die vind ik mooier, maar voor de rest is het verschil nihil, dus zou je op prijs voor de Nexus kunnen gaan.