Hallo allemaal,
Omdat ik tot nu toe steeds de laptop van m'n ouders gebruik en toch me eigen laptop wil hebben, heb ik jullie hulp nodig. Ik weet wel een paar eisen qua geheugen, maar qua processors en CPU's heb ik echt geen verstand.
Wat ga je met je laptop doen?
Internetten, schoolspullen en gamen.
Wat is je budget?
Ik heb denk ik een max. van 750 euro. Afhankelijk wat voor concessies ik moet doen is dat te verhogen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk niet veel, maar ik heb toch wel liever een laptop die niet al te zwaar is/makkelijk mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb dus het liefst een laptop waar ik de algemene dingen kan op doen, maar ook op kan gamen. Dus minimaal 8 GB ram en het liefst ook minimaal 500 GB. En natuurlijk ook gewoon snel.
Eisen dus in het kort:
- min. 8 GB ram (mogelijk ook 16?)
- 500 GB geheugen
- minstens Full HD scherm
- ook een beetje leesbaar buiten
- redelijk tot goede accuduur
- niet al te zwaar
- snel
- Windows 7 of 8(.1) erop
Omdat ik tot nu toe steeds de laptop van m'n ouders gebruik en toch me eigen laptop wil hebben, heb ik jullie hulp nodig. Ik weet wel een paar eisen qua geheugen, maar qua processors en CPU's heb ik echt geen verstand.
Wat ga je met je laptop doen?
Internetten, schoolspullen en gamen.
Wat is je budget?
Ik heb denk ik een max. van 750 euro. Afhankelijk wat voor concessies ik moet doen is dat te verhogen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk niet veel, maar ik heb toch wel liever een laptop die niet al te zwaar is/makkelijk mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb dus het liefst een laptop waar ik de algemene dingen kan op doen, maar ook op kan gamen. Dus minimaal 8 GB ram en het liefst ook minimaal 500 GB. En natuurlijk ook gewoon snel.
Eisen dus in het kort:
- min. 8 GB ram (mogelijk ook 16?)
- 500 GB geheugen
- minstens Full HD scherm
- ook een beetje leesbaar buiten
- redelijk tot goede accuduur
- niet al te zwaar
- snel
- Windows 7 of 8(.1) erop