Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MAC Adres

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik speel een spel waarop ik een Host ban (ofzoiets) heb,
Dus dat mijn Mac adres is verbannen.

Nou wil ik van jullie hulp hoe ik mijn mac adres kan veranderen of iets aan doen om toch weer in het spel kan komen.

De staff leden ban het spel helpen mij er niet bij.

Type spel : MMORPG
Runescape private server

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 15:29
Als je geen ban wil, moet je je gedragen.

Je hebt pech wat mij betreft :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:43
Niet je MAC adres maar je IP adres zal op een blacklist gezet zijn. Mocht je ISP van DHCP gebruik maken dan kan je proberen een nacht je router uit te zetten en kijken of je 's morgens een ander IP adres krijgt.

Maar zoals Keiichi al zegt, die ban zal wel niet voor niets zijn en als ze zien dat je er weer in kan zal deze wel opnieuw geplaatst worden :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje geleden vroeg ik zelf om een ban, omdat je op dat private server kon gokken, ik was het zat en wou ipv te rebuilden met het spel te kappen.

Nu vraagt een vriend tegen mij om weer aan te beginnen, wil ik erop lukt het mij niet.

Wel kon me vriend via het zelfde ip dat ik gebruik inloggen op zijn account en makkelijk een nieuw account aan maken wat bij mij helemaal niet kom.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je verhaal is lastig na te gaan, maar linksom of rechtsom, we werken niet mee aan het ontduiken van een ban of het doorbreken van beveiligingen. We houden er zelf ook niet zo van als mensen proberen een ban te ontlopen. Dat laatste loopt ook meestal slecht af, voor degene die geband is. :P

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.