Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Torrent download op My Book Live Network Storage zonder PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zakelijke laptop is sinds kort beveiligd tegen installeren van software.
Voorheen heb ik altijd via softwareprogramma VUZE mijn torrents gedownload. Dit lukt dus niet meer.
Bitlet oid werkt ook niet door hoge java-beveiliging.

Moet ik nu een budgetlaptop aanschaffen om weer torrents te kunnen downloaden naar mijn My Book of zijn er ook andere alternatieven?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

http://portableapps.com/apps/internet/utorrent_portable? Kan je vanaf USB draaien.

Maar vereist wel dat je het eerst installeert op said USB stick.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou met een zakelijke laptop gewoon ver wegblijven van torrents etc.
Als je een goedkope oplossing zoekt kun je bijvoorbeeld een raspberry pi met XBMC/Kodi daarvoor gebruiken. En ik weet niet of die MyBook ook een beetje te hacken is, in de tijd van de eerste WD Mybook World Edition (blauwe ring led) heb ik die zelf gebruikt, maar dan met een debian distro erop.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Had je al gezocht op Google?

how to My Book Live torrent

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Wat dacht je van een 1-bay Synology, zoals deze? Alleen nog een HD nodig... maar de rest is geregeld!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil inderdaad wegblijven van de zakelijke laptop. Ik respecteer de nieuwe policy.

Dus wanneer ik een Synology aanschaf, met HD erin, is de MyBook overbodig geworden?

Hoe bestuur ik de Synology aangezien ik geen software kan installeren op de laptop?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:58:
Ik wil inderdaad wegblijven van de zakelijke laptop. Ik respecteer de nieuwe policy.

Dus wanneer ik een Synology aanschaf, met HD erin, is de MyBook overbodig geworden?

Hoe bestuur ik de Synology aangezien ik geen software kan installeren op de laptop?
Beetje onzinnig, een synology kopen om iets te gaan doen wat je met je WD ook al kunt. Zie de post van lier, je kunt een feature pack of zoiets downloaden en installeren op die WD met transmission (torrent client) en die kun je dan via elke browser benaderen en bedienen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie hulp.
Ik heb FeaturePacks Manager gedownload en vervolgens Transmission.
Werkt perfect!
Pagina: 1