Migratie van oude naar nieuwe Macbook Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52
Kan ik met de migratie-assistent van Apple kiezen welke programma's ik overzet naar een nieuwe Macbook Pro? Of is het alles of niets?

Is het misschien ook mogelijk om complete programma's te verplaatsen van de een naar de andere Macbook Pro, dus zonder de Migraine uhh migratie-assistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17

talin

ES-MA

el frikandel schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:15:
Kan ik met de migratie-assistent van Apple kiezen welke programma's ik overzet naar een nieuwe Macbook Pro? Of is het alles of niets?

Is het misschien ook mogelijk om complete programma's te verplaatsen van de een naar de andere Macbook Pro, dus zonder de Migraine uhh migratie-assistent.
nooit gebruikt, wat ik deed was een externe harde schijf aansluiten, time machine backup maken en deze weer aansluiten op de nieuwe.
programma's haal weer uit je aankopen in de app store, zo heb je de laatste en beste versie's.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

De migratie assistent laat je wel wat dingen kiezen maar met applicaties is het alles of niets voor zover mij bekend (heb het 2x gebruikt ooit).
Je kan wel kiezen welke folders van je home map, settings ja/nee, applicaties ja/nee en overige bestanden op je computer ja/nee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:57
Ja, je kunt aangeven welke Applications je wilt overzetten. Heb het tientallen keren gebruikt (zowel zakelijk als privé), en het proces is tot nu toe altijd vlekkeloos verlopen. :)

Tipje: Zorg wel dat beide machines op een bedraad netwerk zijn aangesloten, het geheel neemt aardig wat tijd in beslag, en als je het over WiFi wilt doen duurt het alleen maar langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52
Willem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:02:
Ja, je kunt aangeven welke Applications je wilt overzetten. Heb het tientallen keren gebruikt (zowel zakelijk als privé), en het proces is tot nu toe altijd vlekkeloos verlopen. :)

Tipje: Zorg wel dat beide machines op een bedraad netwerk zijn aangesloten, het geheel neemt aardig wat tijd in beslag, en als je het over WiFi wilt doen duurt het alleen maar langer.
Ging inderdaad vlekkeloos, van leien dakje.