Noodoproep

Pagina: 1
Acties:
  • 2.122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Laptop Dell Latitude E6430 met alleen ssd Samsung (amper jaar oud). Windows 7 Professional (geen cd).

Op laptop alle muziek, (privé) info + foto's/info overlijden partner vorig jaar. En compleet rechtzaakdossier.

Heb via internet gezocht hoe op te lossen. Via Safe mode geprobeerd, flash drive wachtwoord herstel, heb geen wachtwoord herstelschijf, niets lukt.

Nood is extreem hoog ivm rechtzaak. Back-up, externe WD (nog geen 1 ½ jaar oud) plots ook zonder data.

Ik zoek (uiteraard tegen betaling) iemand die met spoed mij kan helpen weer in m'n laptop te komen. En mogelijk recovery data toe te passen voor de WD.

Ben gehandicapt, aan huis gebonden. Woon in Zoetermeer.

@hoogendam:

Niets aan de hand met laptop. Mailde advocaat, even weg, open laptop, moet wachtwoord tiepen, doe ik, melding: wachtwoord en/of gebruikersnaam ongeldig.

Dat is alles. Toen geprobeerd andere gebruiker, ik dacht daar zit geen wachtwoord op. Kan niet meer terug naar eigen gebruikersnaam. Maar die zit bij opstarten er hetzelfde uit als mijn gebruikersnaam?

@warhamstr, klopt, mijn wachtwoord om windows op te starten

@Sibrand, het is mijn eigen gemaakte wachtwoord

[ Voor 26% gewijzigd door Bi-zonder op 28-11-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 15:07
Misschien kan je aangeven wat er met de laptop aan de hand is zodat we hier tips en trucs kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ok, je komt dus niet meer in je (Windows?) account? Je verhaal is ontzettend onsamenhangend. Als je snel geholpen wilt worden moet je meer informatie geven.

[ Voor 50% gewijzigd door warhamstr op 28-11-2014 13:23 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:56
Ik neem aan dat het wachtwoord waarmee de laptop is vergrendeld niet bekend is bij TS.
Hele vervelende situatie als ik het zo zie, maar heb je zelf al wat gezocht op internet?

http://www.pepermunt.net/...chtwoord-achterhalen.html

Zoiets kom ik tegen wat je eventueel kan helpen, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Als je nu gewoon onder aan je draad reageert valt dat eerder op bij forummers...

Staat er geen 'fn' toets aan oid? zodat je cijfers intypt ipv letters. Of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
warhamstr schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:21:
Ok, je komt dus niet meer in je (Windows?) account? Je verhaal is ontzettend onsamenhangend. Als je snel geholpen wilt worden moet je meer informatie geven.
1. Laptop Dell Latitude E6430 met alleen ssd Samsung (amper jaar oud). Windows 7 Professional (geen cd).
2. Niets aan de hand met laptop. Mailde advocaat, even weg, open laptop, moet (mijn eigen gemaakte) wachtwoord tiepen (om Windows weer op te starten), doe ik, krijg sindien melding: wachtwoord en/of gebruikersnaam ongeldig.
3. zelfs met briefje erbij wachtwoord getiept, blijf medling krijgen "gebruikersnaam/wachtwoord ongeldig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
in Windows?? Dan vraagt hij alleen om een wachtwoord denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

SeatRider

Hips don't lie

Om fouten in toetsenbord(-layout) uit te sluiten, gebruik het on-screen keyboard om je wachtwoord in te tikken?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441648

Als je normaal de laptop opstart, moet je dan ook altijd de gebruikersnaam en wachtwoord intikken?

Zo ja, da's jammer, anders had je via een herstart automatisch kunnen inloggen.
Zo nee, dan zou je de laptop kunnen herstarten. Openstaande documenten gaan verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 21:11

Rannasha

Does not compute.

- Check of CAPS LOCK e.d. niet toevallig aan staat of dat de SHIFT toets blijft hangen.
- Check of the toetsenbord-layout goed staat.

Om de bestanden te redden zou ik overigens een Linux live-CD/USB-stick maken en daarvan opstarten. Vervolgens de bestanden kopieren naar een externe schijf of ander extern opslagmedium. Zodra dat gedaan is kun je in alle rust eens gaan kijken hoe je de toegang weer kunt herstellen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Dat met die Linux live cd's moet zeker wel gaan lukken, als ik het verhaal van TS zo lees :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 21:11

Rannasha

Does not compute.

warhamstr schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:37:
Dat met die Linux live cd's moet zeker wel gaan lukken, als ik het verhaal van TS zo lees :')
Tsja... Of zelf doen, of iemand het laten doen. Hoe dan ook, het is de eerste stap die ik zou nemen in een dergelijke situatie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Rannasha schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:38:
[...]

Tsja... Of zelf doen, of iemand het laten doen. Hoe dan ook, het is de eerste stap die ik zou nemen in een dergelijke situatie.
Als de TS geen andere computer heeft om een CD/DVD te branden kan hij natuurlijk niet verder.

Als het toch om heel belangrijk data gaat, adviseer ik je iemand bij te halen met kennis hierover en niet zelf wat dingen doen waar je geen verstand van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Check bij het aanloggen of je password inderdaad is wat je in denkt te tikken (er staat een oogje nasst het passwordveld).

Ik heb zelf een laptop waarvan de shift-toets het opeens heeft opgegeven, met een extern toetsenbord kan ik prima inloggen...

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik denk dat het issue opgelost is als TS geen f*ckups meer maakt met het intypen van haar wachtwoord. Ik zou de laptop opnieuw opstarten en weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
@rolex, dat is ook mijn topic TS vraag. Wie kan, wil tegen betaling helpen?
Ik heb er te weinig verstand van. Volg jullie adviezen op, niets helpt.

Info op laptop te belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:25

CeesKees

I rest my Kees

Niet per ongeluk num-lock aan, (met de fn toets) of dmw control-shift je toetsenbordindeling gewijzigd?

Waar woon je?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-07 16:54
Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:43:
@rolex, dat is ook mijn topic TS vraag. Wie kan, wil tegen betaling helpen?
Ik heb er te weinig verstand van. Volg jullie adviezen op, niets helpt.

Info op laptop te belangrijk..
1) Is het niet handig om een vraag & aanbod advertentie te maken?
2) Zit er geen computerwinkel in de buurt? Als ik je verhaal zo hoor dat zouden die kosten geen belemmering moeten zijn.
3) wat is er nou precies aan de hand? Probeer het zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Wat gebeurt er als je de pc aanzet? start deze helemaal op tot aan het Inlog scherm van windows en accepteert deze daar je wachtwoord niet? of komt de laptop al niet tot aan het inlog scherm?
Welke Windows versie heb je? xp, vista, windows 7 of 8?

Helaas is het voor mij te ver weg.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
CeesKees schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:47:
Niet per ongeluk num-lock aan, (met de fn toets) of dmw control-shift je toetsenbordindeling gewijzigd?

Waar woon je?
Alles gecheckt wat jullie aangeven. Woon Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik zou, als het allemaal zo belangrijk is, gewoon de plaatselijk PC-boer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:53:
[...]
Alles gecheckt wat jullie aangeven. Woon Zoetermeer
Je hebt inderdaad gezien dat het wachtwoord dat je denkt in te typen ook daadwerkelijk in de wachtwoordbox staat?

Als dat zo is, is er namelijk iets aan de hand met je profiel op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Sweetlake City is helaas wat te ver om zomaar even langs te gaan.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

warhamstr schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
Ik zou, als het allemaal zo belangrijk is, gewoon de plaatselijk PC-boer bellen.
Doe dat maar niet...

De kans is groot dat ze domweg windows opnieuw installeren met alle gevolgen vandien.

Aan TS, haal de harde schijf er eens uit, en plaats deze in een computer. Lees 'm op deze manier uit, en haal eruit wat je nodig hebt.

Als dat niet lukt, laat iemand dan een HDD behuizing aanschaffen, stop hier de schijf in, en koppel deze op een laptop. Als ie toegankelijk is > mooizo, als ie niet toegankelijk is en hij komt met de melding dat de schijf geformatteerd worden moet, pak dan harde schijf recovery utilities erbij om de schijf sector per sector uit te kunnen lezen.

Geen dingen doen die desastreus kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
Axewi schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:53:
[...]

1) Is het niet handig om een vraag & aanbod advertentie te maken?
2) Zit er geen computerwinkel in de buurt? Als ik je verhaal zo hoor dat zouden die kosten geen belemmering moeten zijn.
3) wat is er nou precies aan de hand? Probeer het zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Wat gebeurt er als je de pc aanzet? start deze helemaal op tot aan het Inlog scherm van windows en accepteert deze daar je wachtwoord niet? of komt de laptop al niet tot aan het inlog scherm?
Welke Windows versie heb je? xp, vista, windows 7 of 8?

Helaas is het voor mij te ver weg.
Laptop aan, beginscherm log, wachtwoord tiepen. Tiep wachtwoord, melding '

Nu opstarten (na safe mode geprobeerd) No bootable devices -- strike F1 to try te reboot. F2 for Utility.
Pres F5 to run onboard diagnoses.

Diagnoses gedaan. Restart dan, druk F12 in, krijg normaal inlogscherm Windows. En dan weer melding
ongeldige gebruikersnaam en/of wachtwoord'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Start je op met je externe schijf er nog aan?

Wel erg onduidelijk verhaal als ik zo eerlijk mag zijn...

[ Voor 40% gewijzigd door warhamstr op 28-11-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
Dido schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
[...]

Je hebt inderdaad gezien dat het wachtwoord dat je denkt in te typen ook daadwerkelijk in de wachtwoordbox staat?

Als dat zo is, is er namelijk iets aan de hand met je profiel op je laptop.
Enige wat ik kan bedenken, ik heb op een gegeven moment 'andere gebruiker' geprobeerd, omdat ik dacht dat hier geen wachtwoord op zat. Ik gebruik immers alleen m'n eigen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door Bi-zonder op 28-11-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
warhamstr schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:59:
Start je op met je externe schijf er nog aan?
nee, nooit. altijd zonder externe schijf. pas na werken erop sluit ik WD aan voor back-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:00:
[...]
Enige wat ik kan bedenken, ik heb op een gegeven moment 'andere gebruiker' geprobeerd, omdat ik dacht dat hier geen wachtwoord op zat. Ik gebruik immers alleen m'n eigen account.
Als ik dit zo lees is het makkelijkste wat je kan doen:
1)Download hirens boot cd : http://www.hirensbootcd.org/download/
2)Brand deze op een cd.
3)Start de pc op vanaf de cd
4)Gebruik het programma "Kon boot" Hierna start de laptop opnieuw op tot aan het inlog scherm.
5)Vul dan geen wachtwoord in en druk gewoon op "enter"

Kon boot omzeilt éénmalig het windows wachtwoord, hierna kan je in windows je wachtwoord veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441648

Mocht je het aandurven dan kun je met Ophcrack LiveCD proberen het wachtwoord te achterhalen. Het is lang geleden dat ik het heb gebruikt maar het heeft toen wel geholpen een Windows Vista wachtwoord te achterhalen.

Hier kun je de LiveCD downloaden: Ophcrack
Hoe te gebruiken vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
Anoniem: 441648 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:06:
Mocht je het aandurven dan kun je met Ophcrack LiveCD proberen het wachtwoord te achterhalen. Het is lang geleden dat ik het heb gebruikt maar het heeft toen wel geholpen een Windows Vista wachtwoord te achterhalen.

Hier kun je de LiveCD downloaden: Ophcrack
Hoe te gebruiken vind je hier.
Ik heb het wachtwoord! Dat is de ellende, die wordt niet meer geaccpeteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Nu online

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

probeer is inloggen als administrator geen password.
Windows 7 password is gemakkelijk te hacken met een bootcd die ik hier niet mag noemen :)

Vreemd 3x terwijl ik echt maar 1x verstuur

[ Voor 13% gewijzigd door NLKornolio op 28-11-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Nu online

NLKornolio

Windows 7 password is gemakkelijk te hacken met een bootcd die ik hier niet mag noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Nu online

NLKornolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-07 17:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het kan best zijn dat je user-account beschadigd is geraakt, heb ik zelf ook al meegemaakt. Systeemherstel bood daar uitkomst. Maar als allereerste zou ik gewoon opstarten van een Linux-USB stick en je belangrijke bestanden backuppen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:00:
[...]
Heb je nou al eens gecontroleerd of dat wachtwoord dat je intikt ook lopt?

Jij tikt in "Geheim(001)"
Jij ziet "***********"

Maar als je op het oogje klikt zie je misschien "geheim90010"

In dat geval kun je gewoon een extern toetsenbord aansluiten. Als dat het probleem is, kun je in ieder gevala veel makkelijker bij je data dan door schijven uit je laptop te halen en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Of probeert TS per ongeluk een domeinlogin te doen? moet er dan geen '.\' voor de gebruikersnaam oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
warhamstr schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:27:
Of probeert TS per ongeluk een domeinlogin te doen? moet er dan geen '.\' voor de gebruikersnaam oid?
Nee lijkt me niet een laptop meld zich niet perrongelijk aan op een domein. 1) er moet een domein controller bereikbaar zijn 2) je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord nodig van een domein account die gemachtigd is om computers aan het domein toe te voegen.

Lijkt mij een gevalletje van landinstellingen staan verkeerd. @TS probeer eens bij het inlogscherm 1 keer op ctrl+shift te drukken (tegelijk) aan de linkerkant van je toetsenbord en vul dan nog eens je wachtwoord in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het probleem: mevrouw kan niet meer inloggen op haar windows account van de pc. Melding die ze krijgt is dat de naam of wachtwoord ongeldig zijn.

Als je eerst eens begint met het virtuele scherm toetsenbord aan te zetten, en vervolgens ga je met de muis je wachtwoord "inklikken".

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Verschillende tweakers hebben goede data recovery ervaringen met DRS Bulgaria http://www.drsbulgaria.com/nl/

Wellicht eens met hun contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 18:05
Ga niet al die wilde suggesties van hierboven proberen, want je hebt duidelijk geen idee wat je doet. Als het om belangrijke bestanden gaat en onderstaande lukt niet, haal er iemand bij die er verstand van heeft.

We kunnen allemaal blijven raden en blazen, maar het ziet er naar uit dat je gewoonweg het wachtwoord er niet goed in typt.

Doe het volgende:
- Schrijf eerst je wachtwoord op (ken je hem wel, of herinner je je alleen een volgorde van toetsen?)
- Klik linksonder op het blauwe ronde icoon
- Vink de regel met Schermtoetsenbord aan
- Selecteer het wachtwoordveld
- Klik met de muis je wachtwoord geduldig en stap voor stap alleen met het schermtoetsenbord in
- Klik op het pijltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
@Moning2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:53[/message]:[/b]
Precies gedaan wat je zei. Mijn wachtwoord ken ik echt wel (zelfs briefje er even bijgehaald). Via schermtoetsbord. Gelukt!

Afsluiten via normale weg. Opstarten: wéér paswoord ongeldig.

Er komt zo iemand lnags bij me van Tweakers...ook voor de WD

[ Voor 54% gewijzigd door Bi-zonder op 28-11-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

SeatRider

Hips don't lie

Frozen schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:44:
Het probleem: mevrouw kan niet meer inloggen op haar windows account van de pc. Melding die ze krijgt is dat de naam of wachtwoord ongeldig zijn.

Als je eerst eens begint met het virtuele scherm toetsenbord aan te zetten, en vervolgens ga je met de muis je wachtwoord "inklikken".
Goed idee man:
SeatRider schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:34:
Om fouten in toetsenbord(-layout) uit te sluiten, gebruik het on-screen keyboard om je wachtwoord in te tikken?
Maar goed TS, als dit werkt, dan heb je nu toch in elk geval, zij het eenmalig je computer kunnen bereiken en je bestanden kunnen veiligstellen? Wat is dan nu nog het probleem?

[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 28-11-2014 15:14 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:20
Bi-zonder ik heb je een berichtje gestuurd met contactgegevens van iemand in Zoetermeer, waar ik voor in kan staan dat hij zeer veel kennis heeft (En een eigen Computerhulp bedrijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even voor een later tijdstip (als alles weer werkt): controleer het type SSD ook even. Indien het een 840 Evo is, zou ik wederom/misschien hulp zoeken om de firmware te flashen ivm performance-issues.

Zie ook: downloads: Samsung SSD 840 EVO Performance Restoration Software 1.1

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:08:
@Moning2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:53[/message]:[/b]
Precies gedaan wat je zei. Mijn wachtwoord ken ik echt wel (zelfs briefje er even bijgehaald). Via schermtoetsbord. Gelukt!

Afsluiten via normale weg. Opstarten: wéér paswoord ongeldig.

Er komt zo iemand lnags bij me van Tweakers...ook voor de WD
(Ctrl-Shift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
uhmm speciale karakters in je wachtwoord? Probeer even Shift+CTRL combinatie, want deze veranderd de karakterset.

Edit: spuitelf..

[ Voor 8% gewijzigd door JerX op 28-11-2014 15:27 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinkother
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-07 14:22
Beste,

Vervelend om te horen, dat je niet meer in je pc kan. Zoals mede tweakers zeggen; typ je misschien je wachtwoord verkeerd of dergelijks. Ik ben morgen ochtend in Zoetermeer en kan je kosteloos even helpen. DM me even.

Groet Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zei alleen maar dat ze het moest proberen, aangezien ze dat nog niet had gedaan.
:N
Je mag volgende keer wel wat normaler reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
even aan iedereen, het blijkt dat er via toetsenbord letters het niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bi-zonder schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:49:
even aan iedereen, het blijkt dat er via toetsenbord letters het niet doen
We dachten al precies dat in die richting het probleem zou liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En opgelost dus. Mooi zo. :)
Dan kan hier nu een slotje op. Mede gezien de laatste reactie van Frozen op Seatrider die op het punt staan elkaar offtopic in de haren te vliegen.

Nog een woordje voor de topicstarter: het forum wil uitdrukkelijk geen wervingsplatform zijn. We bieden hulp bij het oplossen van problemen. Als je iemand in wilt huren kun je een advertentie plaatsen bij Vraag- en Aanbod. Gelukkig kon iemand snel ter plaatse zijn, maar voor noodoproepen is het forum nu eenmaal niet bedoeld.

[ Voor 55% gewijzigd door Lustucru op 28-11-2014 16:03 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.