Vanwege een verbouwing ben ik op zoek naar een nieuwe televisie. We zitten straks ongeveer 4-5 meter van de TV af en ik hou van films/series en gamen, dus het moet wel een redelijk formaat zijn. Ik dacht eerst aan 55" maar ga nu toch liever voor 60". Eventueel is 65" zelfs een optie, maar dat gaat denk ik niet lukken qua budget. Helaas is het aanbod van 60" televisies veel kleiner dan het aanbod van 55".
Ook even gekeken naar Ultra HD aangezien die in de 55" categorie al best betaalbaar zijn, maar volgens mij kan je beter wachten op 'echte' 4K resolutie? In de 60" categorie zijn ze bovendien nog te duur.
Ik zoek een?
Een televisie van 60" (eventueel 65" als dat binnen het budget past, misschien een scherpe aanbieding), met goede Smart TV mogelijkheden.
Wat is je budget?
Rond de 1300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk veel films en series en heb een PS4, dus games moeten soepel lopen.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE60H6200AW Zwart
pricewatch: Samsung UE60H6290SS (Duits model) Zwart
pricewatch: LG 60LB650V Zilver
pricewatch: LG 60LB580V Zilver
pricewatch: Sony Bravia KDL-60W605B Zwart
pricewatch: Philips 60PFL6008K Zwart
pricewatch: LG 60LB730V Zwart (eigenlijk boven budget)
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand ervaring met een goede 60" televisie en welk merk biedt momenteel het beste Smart TV platform?
Ook even gekeken naar Ultra HD aangezien die in de 55" categorie al best betaalbaar zijn, maar volgens mij kan je beter wachten op 'echte' 4K resolutie? In de 60" categorie zijn ze bovendien nog te duur.
Ik zoek een?
Een televisie van 60" (eventueel 65" als dat binnen het budget past, misschien een scherpe aanbieding), met goede Smart TV mogelijkheden.
Wat is je budget?
Rond de 1300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk veel films en series en heb een PS4, dus games moeten soepel lopen.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung UE60H6200AW Zwart
pricewatch: Samsung UE60H6290SS (Duits model) Zwart
pricewatch: LG 60LB650V Zilver
pricewatch: LG 60LB580V Zilver
pricewatch: Sony Bravia KDL-60W605B Zwart
pricewatch: Philips 60PFL6008K Zwart
pricewatch: LG 60LB730V Zwart (eigenlijk boven budget)
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand ervaring met een goede 60" televisie en welk merk biedt momenteel het beste Smart TV platform?