Toon posts:

trilfunctie iphone 5s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben sinds kort eigenaar van een iPhone 5s (voorheen altijd samsung gebruikt), ik ben ge-update naar de nieuwste iOS. Echter ondervind ik problemen met de trilfunctie. Als ik op Whatsapp een berichtje krijg dan trilt de iPhone maar heel kort, dit zal wel de bedoeling zijn, maar ik heb liever dat ie wat langer trilt, anders voel ik t niet. Nu kan ik bij instellingen voor allerlei (standaard) apps het trillingspatroon aanpassen, maar whatsapp staat hier niet tussen. Is er een mogelijkheid om het trillingspatroon aan te passen voor Whatsapp berichten, of moet ik het maar voor lief nemen?

Mvg,

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Misschien in Whatsapp zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, daar kun je enkel trillen aan/uit zetten, maar geen patroon o.i.d. instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 19:26
Als ik mij niet vergis kan je onder toegankelijkheidopties (of een soortgelijke naam) een aangepast trilpatroon instellen. Misschien dat dit kan helpen?

(kan het niet opzoeken, geen iOS device bij de hand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ruerd Jan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:04:
Als ik mij niet vergis kan je onder toegankelijkheidopties (of een soortgelijke naam) een aangepast trilpatroon instellen. Misschien dat dit kan helpen?

(kan het niet opzoeken, geen iOS device bij de hand)
ja, dat klopt. maar die kun je vervolgens niet toepassen op whatsapp, alleen op de standaard apps (zoals email, berichten, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Volgens mij is wat jij wilt simpelweg niet mogelijk met een stock iOs.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EWK schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:08:
Volgens mij is wat jij wilt simpelweg niet mogelijk met een stock iOs.
haha ja daar was ik al bang voor, maar vind t zo appart dat je voor bijna alles de trilfunctie kan aanpassen, maar niet bij whatsapp (die ik 't meest gebruik). Dus vandaar dat ik dacht dat ik misschien wat over het hoofd had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het niet in toegankelijkheid staat, dan kan het gewoon niet. Helaas.

🌞🍃

Pagina: 1