Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WordPress] blog lezen zonder account?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben voor iemand aan het uitzoeken hoe je zo makkelijk mogelijk een blog kunt maken die je andere mensen kunt laten lezen. Reageren e.d. is niet nodig: alleen een stukje tekst waar iedereen bij kan.

Ik heb een opzetje gemaakt in WordPress, maar nu lijkt het erop dat iedereen die je uitnodigt om mee te lezen een account moet aanmaken. Is dat verplicht?

Zo ja: is er een alternatief voor WordPress waar je als leek stukjes tekst online kunt zetten en daarna anderen kunt laten lezen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
spaceboy schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:26:
Ik heb een opzetje gemaakt in WordPress, maar nu lijkt het erop dat iedereen die je uitnodigt om mee te lezen een account moet aanmaken. Is dat verplicht?
Nee. Natuurlijk niet. Ik vermoed dat je je artikel(en) nog op "unpublished" hebt staan (of "draft", "pending review" of een publish-date in de toekomst), je site nog in "besloten beta mode" of "members-only" mode hebt staan of op een andere manier iets niet goed hebt gedaan. Either way is dit iets voor Wordpress support (kijk hier eens tussen) en niet voor WEB; zie ook Waar hoort mijn topic?:
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 28-11-2014 08:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.