wat is de snelste sdxc micro sd op de markt

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06-2025
door het enorme aanbod aan micro sd kaarten weet ik zo langzamerhand niet meer welke het meeste "waar" voor je geld bied, ik was dan ook benieuwd of jullie hier een mening over hebben, de laatste review dateert al van een lange tijd terug vandaar dit topic.

alvast bedankt!

Verwijderd

Hoi jrw88,

Welkom op GoT! Echter, ik moet je topic helaas sluiten, om de volgende redenen:
  • Op dit forum is eigen inzet vereist; jouw topicstart geeft niet de indruk dat je zelf veel eigen onderzoek hebt verricht voordat je een topic opent.
  • In je topicstart dient informatie te worden opgenomen wat je zelf al hebt geprobeerd om antwoord te vinden, deze informatie ontbreekt in jouw geval.
  • Je geeft onvoldoende informatie om een goed antwoord te geven; zoals: waar wil ik mijn SD-kaart voor gebruiken, hoe groot moet hij zijn, welke eisen aan snelheid en duurzaamheid stel je, enzovoorts.
  • Je spreekt over een review; maak hier dan een linkje van zodat mensen snel kunnen klikken om te zien welke review je bedoelt.
  • Hoofdlettergebruik en interpunctie is ook niet zoals het hoort. Begin je zinnen met een hoofdletter. Gebruik komma's en punten op de juiste plek. Dat leest veel prettiger en kan ervoor zorgen dat meer mensen inhoudelijk reageren op jouw topic.
  • Je plaatst het topic in het verkeerde forum. Voor aankoopadvies is er het Componenten Aankoopadvies forum. Dit staat ook in de sticky vermeld in dit forum.
Kortom, genoeg reden om de volgende keer iets meer moeite te steken in je topic. Voor nu adviseer ik je om eerst zelf onderzoek te verrichten. Heb je dan nog steeds vragen, dan kun je in het CAA-forum een nieuw topic openen.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.