Toon posts:

Droevig

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel aan mij liggen hoor. Wat vind jij ervan? Dat zo'n onderwerp ZO behandeld word.

[topic=161151]

(jah tuurlijk.. ik provoceer. Dat wil nog niet zeggen dat ik loop te lullen. Er zijn nu eenmaal hulpbehoevende mensen op deze aarde. Ook op het internet. En neem nou van mij aan... dat die mevrouw ECHT NIET BLIJ IS MET HAAR ZIEKTE en met HAAR PROBLEEM)

OKay ik geef toe.. een gezond iemand die belaagd word door een hacker hoeft/is ook niet blij.

Verwijderd

Ik denk dat je beter dit in lieve adjes had kunnen zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Het was trouwens geen MS maar MD

Info http://www.mdausa.org/disease/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 15:39 schreef Bart_traB het volgende:
Ik denk dat je beter dit in lieve adjes had kunnen zetten.
Dit is geen klacht. Meer iets om over te denken/praten.

Typisch iets voor Wetenschap & Levensbeschouwing lijkt me.

Verwijderd

Ik heb effe kort het doorgelezen maar er zaten toch een paar tips tussen wat je kan doen. En dat was ook het enigste wat je kand oen. Als NextUser dan smsbombs gaat sturen vind ik het niet gek dat het lame behandeld word.

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Heb je een foto hoe ze typt met dat stokje in haar mond... :)

Verwijderd

Topicstarter
Het was een ICQ bom... elke 30 seconden 1 berichtje naar een user vanaf een ander icq nummer.

Dat zijn dus 2 berichten per minuut. Zeer asociaal. Zeker als net de betreffende victim (icq user) je NET op ignore heeft gezet omdat hij niet meer met je wil praten maar nog wel even graag je een laatste bericht wil doorsturen (met beledigingen enof scheldwoorden).

(dat is zoals je een klap in je gezicht geven en dan hard weg rennen. Als je het mij vraagt moet je dan niet huilen als je dan een stok naar je toe gegooit krijgt.)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 15:45 schreef Xoverride het volgende:
Heb je een foto hoe ze typt met dat stokje in haar mond... :)
Erg grappig. Jah ik heb een foto.. nee het is geen lekker wijf.

Verwijderd

Het kan toch ook ms zijn? Multiple Sclerose een ziekte waardoor je na een tijdje in een rolstoel zit en je spieren niet meer kan gebruiken. Ik geloof met de dood als geloof (je longen doen het dan niet meer).

Verwijderd

Yushie: Omdat iemand anders zich niet houd aan de conversatieregels die hier gelden mag die persoon zich ook op dat niveau gaan begeven?? Zit net nog te klagen dat het zo zielig is voor die mevr. en dan hetzelfde bij iemand anders doen? Dat is niet echt de manier om je punt te bewijzen.

Voor de rest is die mevr. nix anders als de rest. Gewoon een firewall of ander emailadres.

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel... doet er ook niet zoveel toe. Het punt is dat ze niet snel kan tikken en al helemaal niet kan lopen. Het kan zijn dat dat zielig is en extra aandacht trekt. Maar dat neemt niet weg dat het een uitermate oneerlijke 'strijd' is. Buiten het feit om dat de aanvallen waarschijnlijk 10 keer meer weet over computers dan zij.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Tja.
Kennelijk was het toch weer allemaal verzonnen (wat heb je toch een zeikerds). En ten tweede, dit is niet het forum om op optimaal emotioneel inzicht, steun en sympatie te rekenen (tenzij bij overlijdensgevallen).

Nog wat anders, zieken en/of gehandicapten zijn niet allemaal superzielig dat ze door ander "geholpen" moeten worden. Gelijkwaardige behandeling is een groot goed (of men dat nou wil of niet... >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 15:51 schreef Bart_traB het volgende:
Yushie: Omdat iemand anders zich niet houd aan de conversatieregels die hier gelden mag die persoon zich ook op dat niveau gaan begeven?? Zit net nog te klagen dat het zo zielig is voor die mevr. en dan hetzelfde bij iemand anders doen? Dat is niet echt de manier om je punt te bewijzen.

Voor de rest is die mevr. nix anders als de rest. Gewoon een firewall of ander emailadres.
Hetzelfde bij diegene doen? Lijkt me niet. Hij valt mij aan en ik reageer. Buiten het forum om. Maar dat doet er niet toe. Tuurlijk ik ben een lastig figuur. Maar ik kijk mensen wel altijd in hun ogen aan. En ik ga zeker NIET mensen pakken en dan zelf hard weg rennen.

Daarnaast verstop ik mezelf niet achter mijn pc.

Er is een duidelijke reden waarom zij nu juist MIJ om hulp vraagt (3 keer raden waarom).

Verwijderd

Topicstarter
Kennelijk is het verzonnen? Nou jah.. zoiets verzin je toch niet? Geloof het of niet... ik weet dat het waar is. Bel me maar op 030-6000068 en dan weet ik ZEKER dat je me zal geloven.
Op woensdag 13 juni 2001 15:54 schreef Elvhenk het volgende:
Tja.
Kennelijk was het toch weer allemaal verzonnen (wat heb je toch een zeikerds). En ten tweede, dit is niet het forum om op optimaal emotioneel inzicht, steun en sympatie te rekenen (tenzij bij overlijdensgevallen).

Nog wat anders, zieken en/of gehandicapten zijn niet allemaal superzielig dat ze door ander "geholpen" moeten worden. Gelijkwaardige behandeling is een groot goed (of men dat nou wil of niet... >:) )
En jah.. ze zijn niet zielig. Dat wil ik ook helemaal niet zeggen. Maar dat er soms hulp nodig is is gewoon een FEIT.

Verwijderd

Topicstarter
Stel je eens voor. Jij zit in zo'n situatie. Je stapt op iemand af en je vraagt advies/hulp.... en diegene zegt tegen je:

"je zit me in de maling te nemen... je kan best op die slappe benen van je staan!"

Nou leuk hoor... dat is toch niet.. uuh.. nee ik moet even stoppen anders gaat het weer....

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Mensen verzinnen de gekste dingen, en zeker online.
En wat dat helpen betreft, indien gevraagd okay. Maar zeker op die afstand is het wel heel onhandig. Bovendien heb je helpen en (onterecht) verantwoordelijkheid nemen voor andersmans problemen. Je kan wel opstuiven dat het allemaal zo oneerlijk is, maar toch is het de ander overkomen en jou niet.

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Ik zou m'n tel.nr. daar weghalen als ik jou was.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:03 schreef Elvhenk het volgende:
Ik zou m'n tel.nr. daar weghalen als ik jou was.
Uhmm.."m'n telefoonnummer" ? Is dat jou nummer dan? :?

Ik ben het wel helemaal met Yushi eens! Je hebt hier op GOT maar weingi kans om een ZINNIG antwoord terug te krijgen. Het gaat er niet om of het verhaal wel of niet echt is, dat is het probleem van degene die de topic start en niet jou probleem.
Zo heb ik ook in mijn topic [topic=153882]
De vraag gesteld of dat meisje echt is, of dat ik in de maling word genomen. Ik kreeg in het begin wel eerlijke meningen (wel zwakke motiefen), maar later begon het echt uit de hand te lopen. Complete onzin werd door sommigen geblaat zoals;
-Ik (cyber-D) heb haar zelf verzonnen en neemt iedereen in de maling
-Ik ben ook Silverakira
-Ik ben zielig, dom en wanhopig
Kortom, antwoorden waar ik allemaal niks aan heb en die nergens op slaan en nergens op gebaseerd zijn dan hypotheses. Niemand kwam met harde feiten waar ik niet omheen kan om deze nonsens te bevestigen, alleen maar "het kan zijn dat...". En het zielige is dat men nog sterk in deze hypotheses gelooft ook.
Ikzelf geloof niks 100% zeker zonder facts.

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid,

Yushie is een kloon van de net gebande NextUser...

deze is gebanned voor het sturen van een ICQ bom is was volgens McVirus al bekend voor dit soort lame acties,

zijn kloon 'Yushie' zal dus ook wel binnekort gebanned worden, ...

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:26 schreef BBQ-Man het volgende:

deze is gebanned voor het sturen van een ICQ bom is was volgens McVirus al bekend voor dit soort lame acties,

Data unusable....wist ik al!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

dat is echt lame, icq bommen wat een grap zeg, zijn we daar niet te oud voor :)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:28 schreef Cyber-D het volgende:

[..]

Data unusable....wist ik al!
las ik daar toch net iets heel anders :) ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:29 schreef Xoverride het volgende:

[..]

dat is echt lame, icq bommen wat een grap zeg, zijn we daar niet te oud voor :)
hij blijkbaar niet, schat ook op een jaar of 13 ofzo hoor :)

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Even voor de duidelijkheid
Ik denk niet dat het iemand ontgaan was! (toch?)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:49 schreef elessar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het iemand ontgaan was! (toch?)
ja sorry had geen zin om de hele thread door te lezen, want dit was al de zoveelste keer dat ie er over begint....

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Euh ik snap niet echt wat je wilt, ik zie ook geen discussie of dat er een zinnige discussie uit zou kunnen komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.