Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Als ik daarna gewoon via de browser (wel Google) zoek, krijg ik wel de gewenste resultaten.
Lijkt alsof Bing te willekeurig (niet specifiek genoeg) en niet echt Nederlands gericht is, terwijl ik met Google bv wel direct de juiste plaatsen en winkels te zien krijg.
Uiteraard wel met dezelfde zoek termen.
En dan zoek ik niet specifiek op "plaats" of "winkel", maar Google lijkt wel te weten wat ik graag wil vinden terwijl ik met Bing wel enorm specifiek moet zoeken.
Als ik wat "script" in vb dan begin ik m'n code ook altijd met de regel "Option Explicit" waarmee ik mezelf dwing tot het leveren van nette/volledige code.
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 27-11-2014 21:22 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Wat ik bij Google vervelend vond was dat ik vooral links naar webwinkels kreeg als ik productinformatie of -reviews zocht. Met Bing krijg ik veel minder commerciële links en dat vind ik een groot voordeel.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ook heb ik het gevoel dat de Bing translator een stuk beter is dan die van Google. Ik krijg vaker de juiste zinsopbouw, en de echt vreemde talen (koreaans, japans etc.) worden ook beter vertaalt met Bing.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Wel hilarisch hoe de Bingvertaler (Swerfer schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:11:
Ik heb ook het idee dat Bing translate betere vertalingen geeft, in ieder geval van Engels naar Nederlands en omgekeerd. Voordeel van Google translate is dat die ook alternatieven aangeeft...
https://www.dropbox.com/s...to3/Bingvertaler.png?dl=0