Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Netflix blu ray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Graag zou ik een Blu ray speler willen kopen (ik heb nog nooit een bluray speler gehad)
Hij moet zeker Netflix kunnen afspelen (ondersteunig = België), natuurlijk ook mijn films van op mijn usb stick en externe harde schijf. Het liefst onder de 100 euro, mogelijk tot 150 euro.

Iemand die zelf een Blu ray speler heeft met Netflix

Bij voorbaat dank

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-11 12:30
Zie mijn review van de Samsung BD-F6500 productreview: Samsung BD-F6500 review door Raindeer

Echt waar, doe het niet. Koop een Chromecast en een goedkopere Blu-Ray speler. De Smart-TV functies op Blu-Ray spelers zijn niet echt goed. Eigenlijk best wel slecht. Nadat ik de Chromecast gekocht had heeft de Blu-Ray speler geen Netflix meer gezien. Daarbij, zelfs een 5 jaar oud kind kan de Chromecast aan de praat krijgen (nou is die van mij ook wel super-geniaal natuurlijk), iets wat bij de Blu-Ray niet zo is.

Helemaal rampzalig is trouwens de Philips productreview: Philips BDP5600/12 review door Raindeer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Dank voor je antwoord! Is echt zo erg ? Jammer, maar het is inderdaad een optie.

Ik kan misschien wachten tot de Google Nexus player beschikbaar is, ik vind dit namelijk makkelijker dan de Chromecast

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

Chromecast is super simpel. Je kan ook een ps3 kopen. Win win win situatie :)

FCG

Verwijderd

Topicstarter
Het is de Philips BDP 3480/12 geworden