R9 295x2 importeren uit Amerika (Black Friday)

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

• BartFTW
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-09 09:01
Ik was gewoon een beetje aan het browsen op het internet en toen kwam ik langs deze aanbieding : http://www.tigerdirect.co...9184046&sku=VI3-102589518

Je hebt de aanbieding ook bij Amazon :
http://www.amazon.com/XFX...&sr=8-2&keywords=r9+295x2

Ik had hier een paar vragen over.
  • Hoeveel zou je extra moeten betalen als je het naar nederland laat importeren?
  • Zou de prijs na alle extra import kosten nog steeds goed zijn voor de kaart?
  • Zou ik beter deze kaart kunnen kopen of een andere kaart voor ongeveer de zelfde prijs?
  • Hoe groot zou mijn power supply moeten zijn met de specs die ik heb atm en is er een bottleneck?
Current specs:
AMD FX8350
Asus Sabertooth 990fx r2.0
Sapphire HD7850 OC
8GB DDR3 RAM
256 GB SSD
2 TB HDD
Basic CD drive
Coolermaster case (naam vergeten maar de kaart en de cooler passen er makkelijk in)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Das een leuke prijs zeg, zeker voor dat monster!

Import is lastig te zeggen, misschien niets, misschien de volle bak.
Ik zie alleen niet of die 679 nou met of zonder VAT/BTW is omdat hij om postal code vraagt dus verkijk je daar niet op.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Het is een mooie deal, en als je het geld hebt, zou ik het zoiezo doen.

Maar het zal wel een redelijke bottleneck worden... Maar opzich, ik zou het al bij al wel echt doen.

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Als ik het goed begrijp, hoef je feitelijk alleen 21% BTW te betalen. Daar kunnen nog verzendkosten bijkomen, maar computers (en ik verwacht ook onderdelen daarvan) zijn vrijgesteld van douanerechten:

Zie ook

http://www.belastingdiens...hte_producten_op_internet.

Volgens mijn berekening is het dan $825 wat neer komt op iets meer dan €660.

Goeie deal

Dit gaat wel op als er een gespecificeerde factuur bij zit. Als de douane 'm zo onderschept zonder ze weten wat tie kost, dan heb je kans dat ze de waarde flink hoger inschatten.

[img]error.jpg[/img]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Move naar Shopping.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die move naar Shopping gaat echter van korte duur zijn.

Er zijn al heel wat topics over importeren van hardware uit het buitenland, en ook de Douane/Belastingdienst heeft er zat informatie over. Ik mis echter de voorarbeid van de TS in het zoeken naar die informatie.

Ik sluit dit topic; als de TS specifieke vragen heeft na het zelf zoeken, dan kan een nieuw topic geopend worden waarbij wel zal moeten worden aangegeven wat de eigen voorarbeid is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.