Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zywall/forefront tmg: closed connection

Pagina: 1
Acties:

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 11:06
Ik ben bezig met een project voor school. In dit project moet ik een Wifi-netwerk op zetten bij een dochteronderneming van Hegeman+

Tussen de bedrijven loopt een VPN verbinding. Nu wil ik dit doen via een zywall.
Deze zywall heeft het IP-adres 192.168.249.27
Ik heb deze toegevoegd aan een policy dat die direct door de firewall mag. het gaat om een forefront tmg firewall
Maar nou krijg ik deze melding

Hebben jullie enig idee wat ik hier aan kan doen.
En wat is poort 62560

alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rock95 op 04-12-2014 08:05 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Poort 62560 is je source port, en initiated en closed connection zijn twee statussen die geen echte fout aangeven. Staat er ergens een timeout geconfigureerd ? Ergo wat is je probleem, wat lukt er niet?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rock95
er staat geen time-out geconfigureerd.

het echt probleem is dat ik geen internet toegang heb / krijg.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Meer concrete info geven over de inrichting lijkt me erg nuttig. Dus niet enkel een screenshot van een foutmelding. Hoe is eea precies ingericht?
Liefst (ook) tekstueel ipv enkel een plaatje.

Ik verplaats je vraag van sws naar netwerken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rock95
De netwerk verbinding tussen de dochteronderneming en Hegeman+ ziet er als volgt uit:

zywall--switch---Router-----VPN verbinding naar hoofdkantoor----Router --firewall--vast nog veel meer- Netwerkomgeving

het ip adres van de zywall bots wel op de firewall maar ik krijg geen internet door de zywall iemand.
de zywall mag direct door de firewall heen dit is namelijk aangegeven met een policy.

ik hoop dat dit zo duidelijker is