Patch GPL

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren kon ik niet online racen en dus maar even besloten weer helemaal opnieuw te installeren zonder alle extra dingen behalve de standaard patches, alleen vraag ik me nu af hoe ik die patch naar 1.2 moet installeren....moet ik die gewoon uitpakken in de GPL directory (ben het vergeten |:( )??

Als ik dit uiteindelijk heb gedaan kan ik eens even gaan kijken hoe slecht ik nou ben :)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
ja gewoon uitpakken in de gpl dir...

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Als je niet online kan racen komt dat zeker niet door een foutje in GPL. Online-problemen hebben vaak bij GPL een hele simpele oorzaak. Gewoon even in VROC hulp vragen, dan is er altijd wel iemand met een verwijzing naar een website waar stap voor stap staat wat je moet doen.

Volgens mij was 1,2 een self-extracting exe toch?

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

En vergeet niet de nieuwste D3D patch te downloaden, als je dat al niet gedaan hebt. Op de Papy site is het niet duidelijk dat er een nieuwe D3D patch is (er wordt niets over 'nieuw' bij vermeld), maar er is net (gisteren of zo) een nieuwe patch uit met extra mogelijkheden die je absoluut niet mag missen! Lees het readme file maar.

• Walkman
  • Niet online
Die d3d patch heb ik ook gedownload en je ziet zeker het verschil in bv. bomen, zijn geen 'happen' meer uit.

Verder gisteren (eindelijk) gelukt om in het multiplayer scherm te komen en ik heb via VROC even een race gejoined en gezien dat ik nog heel veel moet gaan oefenen........

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Vroc is zwaar cool. Ik woon daar zo'n beetje.

Heusinkveld Engineering

• Walkman
  • Niet online
Ik heb helaas op het moment weinig tijd om te beginnen met oefenen :'( , maar het ziet er heel verslavend uit, gisteren even 'in de auto meegereden' met wat gasten, en dat is echt niet normaal, ik heb zo veel te leren (8>

Gisteren reedt ik wat rondjes op Monaco, maar ik zat meer in de spiegels te kijken om niet in de weg te rijden, dan echt me concentreren op m'n auto.
Worden er nou veel F3 races gehouden, want dat is me nog niet helemaal duidelijk hoe je dat nou kan zien, die kleuren weet ik nu, maar hoe kan je dat soort dingen checken, en bijvoorbeeld ook wanneer de kwalificatie nog bezig is??
Pagina: 1