Toon username laatste reactie

Pagina: 1
Acties:

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:41
Ik maak veel gebruik van de Active Topics en Mijn Topics tabs op het forum. Daar valt me al een tijdje op dat ik soms meerdere malen hetzelfde topic open zonder dat er een nieuwe reactie is geplaatst. Nu kan ik natuurlijk per topic dat ik volg de tijd van de laatste reactie uit mijn hoofd leren, maar dat blijkt in de praktijk niet zo goed te werken. Is het een mogelijkheid om de naam van de gebruiker die als laatst heeft gereageerd in een topic te tonen? Ik onthoud namelijk meestal wel wie in een topic als laatst heeft gereageerd. Een snel in elkaar geflanst voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C7yNg1F.png

Indien er te weinig ruimte is voor een extra kolom (is afhankelijk van minimale resolutie waarop tweakers goed moet werken, stel ik me zo voor), zou mijn voorstel zijn om bij Mijn Topics de kolom met Topicstarter te vervangen door de kolom met de username van de persoon met de laatste reactie. Op de tab Active Topics voegt de kolom Topicstarter nog wat toe, maar bij topics die je al volgt (tab Mijn Topics) volgens mij niet meer.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als je je muis boven de topictitel houdt in het active topics overzicht, dan zie je die toch al?

[ Voor 7% gewijzigd door Glashelder op 27-11-2014 13:37 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38

Dido

heforshe

Je kunt hoveren. Een andere mogelijkheid is om topics die je volgt open te laten staan. Er verchijnt, bij nieuwe reactie in dat topic, een nummertje op je tab (werkt niet meer als ze 80 tabs open hebt, nee):
(2) Topictitel

Wat betekent mijn avatar?

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:41
Glashelder schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:37:
Als je je muis boven de topictitel houdt in het active topics overzicht, dan zie je die toch al?
Doh! Hoveren dus... Dat was me nog nooit opgevallen, maar voldoet prima. Bedankt voor de tip!
Dido schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:40:
Je kunt hoveren. Een andere mogelijkheid is om topics die je volgt open te laten staan. Er verchijnt, bij nieuwe reactie in dat topic, een nummertje op je tab (werkt niet meer als ze 80 tabs open hebt, nee):
Dat nummertje valt hier inderdaad al snel weg, bij gebrek aan ruimte in de tabbalk. Toch ook een handige feature waar ik het bestaan niet van wist.

Om het topic nog enig nut te geven: Voegt de kolom Topicstarter nou echt wat toe op de tabbladen Active Topics en Mijn Topics?

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:13
Ja, een aantal pixels :+

Maar even serieus, persoonlijk hoef ik hem er niet bij, want je kan al hoveren en ik vind het fijner als een website lekker clean is :)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38

Dido

heforshe

nicxz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:33:
Nu kan ik natuurlijk per topic dat ik volg de tijd van de laatste reactie uit mijn hoofd leren, maar dat blijkt in de praktijk niet zo goed te werken.
Wat je ook kunt doen, en dat scheelt een hoop uit het hoofd leren, is om na een rondje topics-checken even op de tijd te letten bij het bovenste topic.

Als je dan op F5 clicked, dan zijn er _geen_ nieuwe reacties in topics waar de laatste reactietijd voor de ene genoteerde tijd ligt. Hoef je maar 1 tijd te onthouden, en slechts gedurende de tijd die je nodig hebt om de pagina te herladen.

Wat betekent mijn avatar?

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:32

Barbas

Gallego!

Glashelder schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:37:
Haha weer iets geleerd :) Thanks!

Mejor así

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
of je drukt na het bekijken van de active topics op reset sessie tijd. dan zie je bij een volgend bezoek dat alle "vernieuwde topics" een leuk kleurtje hebben, en de oudere topics niet.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
Wat je sowieso kunt doen is de topictitle cursief en grijs maken als je zelf als laatste hebt gereageerd. Kan met custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
/* Als laatste gereageerd op topic? Maak titel grijs */
.listing .topic a[title~="ThinkPad"] 
{ 
color: #8c8c8c !important; 
font-style: italic; 
}

Zul je alleen even de 'Custom CSS' optie in de karmastore moeten 'kopen': https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore

Resultaat is dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jF5Qnf7BhozYAxm89ueNLuZR/full.png

En zo zijn er nog wel meer handigheidjes te creëren: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'

[ Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 27-11-2014 14:18 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:13
ThinkPadd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:15:
Wat je sowieso kunt doen is de topictitle cursief en grijs maken als je zelf als laatste hebt gereageerd. Kan met custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
/* Als laatste gereageerd op topic? Maak titel grijs */
.listing .topic a[title~="ThinkPad"] 
{ 
color: #8c8c8c !important; 
font-style: italic; 
}

Zul je alleen even de 'Custom CSS' optie in de karmastore moeten 'kopen': https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore

Resultaat is dit:
[afbeelding]

En zo zijn er nog wel meer handigheidjes te creëren: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'
sick handig. direct even in de custom css gekopieerd, thanx!
Pagina: 1