Ik maak veel gebruik van de Active Topics en Mijn Topics tabs op het forum. Daar valt me al een tijdje op dat ik soms meerdere malen hetzelfde topic open zonder dat er een nieuwe reactie is geplaatst. Nu kan ik natuurlijk per topic dat ik volg de tijd van de laatste reactie uit mijn hoofd leren, maar dat blijkt in de praktijk niet zo goed te werken. Is het een mogelijkheid om de naam van de gebruiker die als laatst heeft gereageerd in een topic te tonen? Ik onthoud namelijk meestal wel wie in een topic als laatst heeft gereageerd. Een snel in elkaar geflanst voorbeeld:

Indien er te weinig ruimte is voor een extra kolom (is afhankelijk van minimale resolutie waarop tweakers goed moet werken, stel ik me zo voor), zou mijn voorstel zijn om bij Mijn Topics de kolom met Topicstarter te vervangen door de kolom met de username van de persoon met de laatste reactie. Op de tab Active Topics voegt de kolom Topicstarter nog wat toe, maar bij topics die je al volgt (tab Mijn Topics) volgens mij niet meer.

Indien er te weinig ruimte is voor een extra kolom (is afhankelijk van minimale resolutie waarop tweakers goed moet werken, stel ik me zo voor), zou mijn voorstel zijn om bij Mijn Topics de kolom met Topicstarter te vervangen door de kolom met de username van de persoon met de laatste reactie. Op de tab Active Topics voegt de kolom Topicstarter nog wat toe, maar bij topics die je al volgt (tab Mijn Topics) volgens mij niet meer.
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin