Dat weten we dus niet he xD
Pff de spanning zit er goed in hier haha
Anoniem: 525513
Zeker, ik heb dit topic op mijn tweede scherm openstaan terwijl ik Skyrim speel 
Elke keer als ik dat groene balkje zie met 'één nieuwe reactie', weer ff dat momentje van 'maybe'.
Elke keer als ik dat groene balkje zie met 'één nieuwe reactie', weer ff dat momentje van 'maybe'.
Hier nog eentjeAnoniem: 640397 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:38:
Haha, blijkbaar wachten er meer mensen gespannen op de uitslag
En weer een groen balkje voor jullie muwahahaha
In principe is het alleen maar slecht nieuws als je alleen groen balkje ziet... dubbel zo erg dus haha.
Zeef zegt dat het hier wordt gepost als de winnaars bekend zijn ;P
Ik denk het dus nog niet.
Sorry, had gewoon een reden nodig om jullie een groen balkje te geven xDAnoniem: 525513 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:35:
[...]
Zeef zegt dat het hier wordt gepost als de winnaars bekend zijn ;P
Ik denk het dus nog niet.
Zou naar zijn als Zeef gewoon is vergeten te posten dat de winnaars al bekend zijn, maar lijkt me (kijkend naar de bouwwerken) dat toch tenminste één van de mensen die hier nu heeft gepost wel iets gewonnen heeft
.
Moet jij niet al naar bed danAnoniem: 640046 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:41:
Duurt wel erg lang nu voordat de uitslag er is!
Kwart voor 12 krijgen we een berichtje dat de uitslag verplaatst is naar maandagThomasx4 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:47:
Zou naar zijn als Zeef gewoon is vergeten te posten dat de winnaars al bekend zijn, maar lijkt me (kijkend naar de bouwwerken) dat toch tenminste één van de mensen die hier nu heeft gepost wel iets gewonnen heeft.
Nee joh, heb vertrouwenSp3dy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:52:
[...]
Kwart voor 12 krijgen we een berichtje dat de uitslag verplaatst is naar maandag
Vol ongeduld wachten jullie. En terecht, want we hadden beloofd vandaag met de uitslag te komen. Slecht nieuws. Dat is niet gelukt. Dit is niet aan zeef te wijten, maar aan mij. Er zijn meer inzendingen gekomen dan we verwacht hadden en het is ook nog eens een hele drukke week geweest (sluiting nominaties Tweakers Awards onder andere) waardoor ik er niet aan toe ben gekomen uitsluitsel te geven. Niet alleen ben ik er niet aan toegekomen, ik heb ook verzaakt dit even netjes hier te melden. Excuses hiervoor. Maandag ga ik verder met dit proces (en zal ik wat extra hulp inschakelen) om zo snel als mogelijk duidelijkheid te kunnen geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Wilbert de Vries op 12-12-2014 22:41 ]
Kwart voor elfSp3dy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:52:
[...]
Kwart voor 12 krijgen we een berichtje dat de uitslag verplaatst is naar maandag

[ Voor 14% gewijzigd door Dragon4red8 op 12-12-2014 22:46 ]
Jammer, succes er meeWilbert de Vries schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:41:
Vol ongeduld wachten jullie. En terecht, want we hadden beloofd vandaag met de uitslag te komen. Slecht nieuws. Dat is niet gelukt. Dit is niet aan zeef te wijten, maar aan mij. Er zijn meer inzendingen gekomen dan we verwacht hadden en het is ook nog eens een hele drukke week geweest (sluiting nominaties Tweakers Awards onder andere) waardoor ik er niet aan toe ben gekomen uitsluitsel te geven. Niet alleen ben ik er niet aan toegekomen, ik heb ook verzaakt dit even netjes hier te melden. Excuses hiervoor. Maandag ga ik verder met dit proces (en zal ik wat extra hulp inschakelen) om zo snel als mogelijk duidelijkheid te kunnen geven.
Dat word nog een paar dagen in spanning zitten haha. Kan gebeuren, alleen maar een goed teken als het druk is... Beter dan te weinig te doen
Bedankt voor de update ;D Take your time!Wilbert de Vries schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:41:
Anoniem: 604128
Wilbert, ipc was je gewoon optijd dus niet zo'n negatief berichtje joh. Don't worry, be happy enzo.
Ik vind overigens de hoeveelheid inzendingen nog best wel meevallen, had er veel meer verwacht gezien de prijzen en de hoeveelheid mensen die bij andere acties altijd mee doen
Ik vind de hoeveelheid aan niet-tweakers die meedoen eigenlijk nog 't raarst, doen maar weinig mensen mee die al voor de wedstrijd op het forum/website zaten.
M'n vriendin zei dat er op de radio (op slamfm geloof ik) ook iets over deze challenge te horen was, dus wellicht dat het daardoor kwamAnoniem: 604128 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:41:
Ik vind de hoeveelheid aan niet-tweakers die meedoen eigenlijk nog 't raarst, doen maar weinig mensen mee die al voor de wedstrijd op het forum/website zaten.
Daarnaast zijn er de laatste tijd zoveel acties op tweakers (props hiervoor
[ Voor 15% gewijzigd door Qre8ive op 13-12-2014 14:42 ]
Dat verklaard, ja dat soort media gebruik ik niet meer, als echt verheven tech-freak.Qre8ive schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:19:
[...]
M'n vriendin zei dat er op de radio (op slamfm geloof ik) ook iets over deze challenge te horen was, dus wellicht dat het daardoor kwam
Daarnaast zijn er de laatste tijd zoveel acties op tweakers (props hiervoor) dat veel tweakers het wellicht ook niet gezien hebben of vergeten zijn o.i.d.
Anoniem: 637042
ik heb inderdaad mijn account gemaakt voor deze actie, maar ik zit al 2,5 jaar op Tweakers. ik heb alleen nooit eerder het nut van een account maken gezien tot ik dus nu deze actie zag waaraan ik wel mee wilde doen. dus ik denk dat dit ook bij anderen het geval geweest kan zijn.
Het is gewoon een open actie, en het blijft gewoon giswerk of iemand hier echt alleen komt voor de actie of niet. Denk dat er zat mensen zijn die vaker op T.net zitten maar geen account hadden zoals jij. Zullen er ook wat tussen zitten die eigenlijk helemaal niks met Tweakers hebben maar wel met acties meedoen, je doet er helaas niks aan. Ik hoop in ieder geval dat de winnaars echt iets met de site hebben, en niet alleen maar voor de acties lid zijn.Anoniem: 637042 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:
ik heb inderdaad mijn account gemaakt voor deze actie, maar ik zit al 2,5 jaar op Tweakers. ik heb alleen nooit eerder het nut van een account maken gezien tot ik dus nu deze actie zag waaraan ik wel mee wilde doen. dus ik denk dat dit ook bij anderen het geval geweest kan zijn.
Beetje wrange zin, maar bedoelde het andersom, stond er van versteld hoe weinig tweakers er mee deden eigenlijk.Anoniem: 637042 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:
Dit heb ik ook ja. Volgens mij is er toch een vrij actief Minecraft topic, snap niet dat het merendeel niks instuurt.Anoniem: 604128 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:13:
[...]
Beetje wrange zin, maar bedoelde het andersom, stond er van versteld hoe weinig tweakers er mee deden eigenlijk.
Ach des te meer kans voor ons... en meer spanning haha
Van harte welkom!Anoniem: 637042 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:
Ik verwacht tussen 16 en 17 uur de winnaar te berichten. Dat gaat per mail en push message.
zeef schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:21:
Ik verwacht tussen 16 en 17 uur de winnaar te berichten. Dat gaat per mail en push message.

Nu de wedstrijd over is, kunnen jullie vertellen op welke punten gejureerd word?zeef schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:21:
Dit komt mij bekend voorAnoniem: 637042 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 16:36:
P.S. er zaten vele mooie inzendingen bij! goed gedaan allemaal. Moge de beste en mooiste winnen
Hopelijk is het het wachten waard: DE UITSLAG
J4se0wns - Weekloon
(Jasey) - Xbox One
Ceesie12345 - Lumia 930
Met de winnaars wordt contact opgenomen om de zaken af te kunnen wikkelen. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Bij het bepalen van de winnaars is heel bewust alleen naar de inzendingen gekeken, en niet naar wie heeft ingezonden.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. Het kiezen was niet makkelijk, de kwaliteit was hoog!
J4se0wns - Weekloon
(Jasey) - Xbox One
Ceesie12345 - Lumia 930
Met de winnaars wordt contact opgenomen om de zaken af te kunnen wikkelen. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Bij het bepalen van de winnaars is heel bewust alleen naar de inzendingen gekeken, en niet naar wie heeft ingezonden.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. Het kiezen was niet makkelijk, de kwaliteit was hoog!
[ Voor 4% gewijzigd door Wilbert de Vries op 15-12-2014 16:23 ]
Gefeliciteerd aan de winnaars!Wilbert de Vries schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:22:
J4se0wns - Weekloon
(Jasey) - Xbox One
Ceesie12345 - Lumia 930
" we gaan de winnaars niet openlijk bekend maken"
mompelt: jullie hebben uiteraard verkeerd gekozen
mompelt: jullie hebben uiteraard verkeerd gekozen
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 604128 op 15-12-2014 16:33 ]
Omdat er zo werd meegeleefd in het feedbacktopic hebben we dat voor deze ene keer gedaan.Anoniem: 604128 schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:28:
" we gaan de winnaars niet openlijk bekend maken"
Gefeliciteerd winnaars!
Met alle respect, mijn top 3 zag er heel anders uit, ik weet niet of anderen dit ook hebben.
Klein vraagje, zijn de juryleden ervaren minecrafters?
Met alle respect, mijn top 3 zag er heel anders uit, ik weet niet of anderen dit ook hebben.
jup, maar helaas was het niet aan ons!Contrez schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:37:
Gefeliciteerd winnaars!
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Ook geen poging wagen dusContrez schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:37:
Gefeliciteerd winnaars!
Bedankt voor alle felicitaties! 
En gefeliciteerd alle andere winnaars
En gefeliciteerd alle andere winnaars
[ Voor 38% gewijzigd door Ceesie12345 op 15-12-2014 16:46 ]
Aparte keuze, ik had het denk ik een andere top3 gehad (zonder mezelf te kiezen uiteraard). Toch gefeliciteerd naar de winnaars
ik had dan toch wellicht beter shaders e.d. Kunnen gebruiken haha.
Ach ja dan maar hopen op wat meer geluk bij de andere acties
Ach ja dan maar hopen op wat meer geluk bij de andere acties
[ Voor 15% gewijzigd door Qre8ive op 15-12-2014 16:50 ]
Yay, gewonnen 
Was een leuke wedstrijd!
Gefeliciteerd aan de andere winnaars!
Was een leuke wedstrijd!
Gefeliciteerd aan de andere winnaars!
Gefeliciteerd iedereen
Vond het nog best een verrassende uitslag, had alleen de nummer 3 in mijn eigen top 3 staan.

Vond het nog best een verrassende uitslag, had alleen de nummer 3 in mijn eigen top 3 staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Sp3dy op 15-12-2014 17:08 ]
Psst, nummer 2 had ook geen shadersSp3dy schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:08:
Gefeliciteerd iedereen![]()

Zeg ik dat dan
Hoe heb je eigenlijk dat tweakers logo en die schermen op dat spaceship gemaakt? Painting of?
Ik schat in dat het een custom texture is voor een painting. Zijn tegenwoordig heel simpel te maken.Sp3dy schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:16:
[...]
Zeg ik dat danIets met snel editen enzo
Hoe heb je eigenlijk dat tweakers logo en die schermen op dat spaceship gemaakt? Painting of?
Over mijn top 3: Ik had er niet 1 van deze instaan, maar ik heb natuurlijk met een andere visie gekeken dan de jury, omdat ik vanuit mijn eigen bouwstijl kijk. Qua originaliteit hebben met name de nummer 2 en 3 het werkelijk enorm goed gedaan. Ik heb voor mijn gevoel te veel binnen: 'Gebouw, kantoor, bureau' gedacht. En juist de winnaars hebben verder gedacht dan dat, waardoor ze naar mijn mening de prijzen ook volledig verdienen.
Hier:JelteHasker schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:06:
Waar kan je de uitslag vinden?
Wilbert de Vries schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:22:
J4se0wns - Weekloon
(Jasey) - Xbox One
Ceesie12345 - Lumia 930
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 525513 op 15-12-2014 19:11 ]
Er is inderdaad een painting retextured naar het tweakers logo. Maar dan moet je nog uren paintings kapot slaan om eindelijk de goede te krijgenSp3dy schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:16:
[...]
Zeg ik dat danIets met snel editen enzo

P.S.
Sorry tweakers admins
wel eens een spiegel painting proberen te maken :+(Jasey) schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:19:
[...]
Er is inderdaad een painting retextured naar het tweakers logo. Maar dan moet je nog uren paintings kapot slaan om eindelijk de goede te krijgen![]()
P.S.
Sorry tweakers admins. Ik drukte net perongeluk op rapporteer i.p.v quote
Bedankt iedereen voor de felicitaties en de andere winaars ook gefeliciteerd!!!
ben er zeer blij mee
ben er zeer blij mee
Winnaars: gefeliciteerd!
@Wilbert: misschien kans op een Tweakers hosted Minecraft server?
Dan kunnen Tweakers hun kunsten tonen in een echte Minecraft omgeving.
Ze hebben vast nog wel een clustertje over bij DPG.
@Wilbert: misschien kans op een Tweakers hosted Minecraft server?
Dan kunnen Tweakers hun kunsten tonen in een echte Minecraft omgeving.
Ze hebben vast nog wel een clustertje over bij DPG.
Zat nog een leuke verrassing bij de Xbox, GTA V!