Mod voor UT

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Hi, ik werk mee aan een mod voor Unreal Tournament; SAS:into the lion's den.
Bij deze zou ik graag jullie mening willen hebben wat jullie er van vinden en verwachten hoewel die nog niet uit is, denk ik dat je wel al een aardige indruk kunt krijgen van de mod door eenenkel al naar de plaatjes te kijken. Onze mod vind je hier: http://www.planetunreal.com/sas/
Al vast bedankt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Hmmz, jullie hebben iig een errug goede mapper. Das zeker!

Maar zorg gewoon dat die mannetjes lekker snelheid hebben en je hebt de beste MOD voor UT. Het gaat me allemaal veel te langzaam bij UT.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit (terregt) mag opvatten als een complimet maar ik ben een van de Mapper :)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 13 juni 2001 15:46 schreef 007 het volgende:
Maar zorg gewoon dat die mannetjes lekker snelheid hebben en je hebt de beste MOD voor UT. Het gaat me allemaal veel te langzaam bij UT.
Daarvoor heb je GameSpeed.
Ik weet niet wat je speelt maar er zijn volgens mij van elke MOD wel genoeg servers die op een hogere gamespeed draaien. En anders kun je er zelf 1 op zetten :P

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
De gamespeed kun je gewoon instellen, langzamer en sneller dan normaal UT, maar onze mod gaat langzamer omdat 't een realistische mod it, gebazeerd op het echte leven dus je gaa niet zo snel als een vliegtuig

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Naais man...
wanneer komt ie uit?

hebbe! hebbe! hebbe! :D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
hee cool
jij klinkt enthousiast...
wanneer??/
ja ik weet ' t ook niet, maar ik zou zeggen blijf er regelmatig kijken voor 't laatste nieuws en releases (ik heb natuurlijk wel een internal release maar die mag en ga ik niet geven :) )

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-11 20:16
koel man, hij staat in me favorites. Als die uitkomt graag nog een post hierover.

| I've got permission to color outside the lines |

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:35

blitzkrieg

Whoop Whoop!

betere maps, en voor de rest ook wel lache

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Denk je dat het beter is dan Tac Ops of strikeforce en zelfs CS misschien naar de kroon kan steken?

Ik hoop het van harte. Ik hoop niet dat die mannetjes net zo traag als in die 2 andere mods zijn. Daarom vinnik CS nog steeds beter.

Maar iig heel veel succes.

Verwijderd

Ziet er goed uit, maar ik hoop dat de gameplay ook tof wordt. Met rondes zoals in CS anders wordt je afgeschoten als je opnieuw start

Verwijderd

Ziet er heel goed uit....UT meets CS:?:?

als het idd een beetje snelheid van Ut heeft en het tactische van CS dan ben ik reuze enthousiast....keep me informed....

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Persoonlijk vind ik de map veeeeel beter dan die in tactical ops, net als de gameplay zo als ie nu is vind ik 'm beter maar hij is nog vet beta dus die gameplay wordt zeker beter!!!
Of ie ook beter is a Strike Force 1.60 kan ik niet over oordelen wat ik heb die mod nog niet 283mb (moet nog 35uur w88 en dan heb ik 'm binnen met mijn 56kb/s)
Maar wanneer ie uit is laat ik het hier zekers weten... ik kijk er immers ook naar uit :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Hebben jullie trouwens nog leuke suggesties?

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Laat de gameplay zoveel mogelijk op CS lijken. Dus een ideale mix van Snelheid en Realisme.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Persoonlijk vind ik dat ie niet te veel op counter strike moet gaan lijken, als dat wel zo zou zijn, dan kun je beter counter strike gaan spelen in plaats van SAS.
Ik weet niet of je SF heb daar zijn vrij weinig guns in, ik kan je vertellen dat zoals 't er nu naar uit ziet dat wij er meer gaan hebben en dat voor onze eerste release vind ik dat niet slecht.
Maar hebben jullie verder nog andere suggesties? Want dat zo mooi zijn

Verwijderd

een paar leuke secrets, gewoon lollige plekjes ofzow, Barbie striptent waarin je alle barbies neer moet knallen voor een lekker wapen :P
of wat fantasy levels

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
geloof 't of niet, maar ik had zo iets ook voor gesteld, maar dat vond onze project leider neit zo' n goed idee...
andere suggesties

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 17:43 schreef Scarecrow het volgende:
geloof 't of niet, maar ik had zo iets ook voor gesteld, maar dat vond onze project leider neit zo' n goed idee...
andere suggesties
:D kewl

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ken jij de basic trusts?
zwaaien, pelvis trust etc.
de project leider vond mij idee niet goed om een trust te maken als je een fart laat om er groene rook uit te laten komen, maar dat vond ie niet goed.
En ik wilde een soort easter-egg in mijn maps doen, vrij letterlijk, door een paasei er in te verstoppelen maar dat was ook al niet goed :(
andere suggesties?

Verwijderd

Ziet er inderdaad mooi uit.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Bedank, voor 't compliment...
maar we zijn er nog niet, oke hij ziet er mooi uit maar de gameplay bepaald of 't iets goeds wordt

Verwijderd

als ik iets weet mail ik hem wel of post ik hem hier, weet iemand nog een goeie UT editor handleiding ofzo?
Ik wil weer maps gaan maken :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik weet niet hoe goed jij bent met maps maken (btw: unrealed 2.0 zit in v4.36 voor te mappen)
post je url maar een x als je die hebt, met wat screenshots van je maps en ik zal kijken wat ik voor je kan doen (als je intresse hebt om bij onze mod squad te komen)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 18:03 schreef Scarecrow het volgende:
ik weet niet hoe goed jij bent met maps maken (btw: unrealed 2.0 zit in v4.36 voor te mappen)
post je url maar een x als je die hebt, met wat screenshots van je maps en ik zal kijken wat ik voor je kan doen (als je intresse hebt om bij onze mod squad te komen)
ik bedoel gewoon voor mezelf wat simpele maps te maken, ik ben echt nog een nieuwe in UT...
toen ik mijn arm brak heb ik UT eraf gehaald, maar nu er weer op gezet :)
dus ik zal weinig kunnen doen in jullie squad :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
niet dat ik er veel van kan, ben er ook maar met geluk bij gekomen maar ik vind 't wel superrr vet, je leert er heeeeel veel van...En zo kan ik dus lekker ervaring op doen (want ik wil later de game industie in) en nee ik ben geen 7 want dat is 'n beetje de droom van al die kleine kindertjes ik heb er serieus over na ged8 en ik vind het tot nu toe super gaaf :)
Maar ik heb nu nog maar weinig " bruikbare " suggesties gehoord :'(

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 18:10 schreef Scarecrow het volgende:
niet dat ik er veel van kan, ben er ook maar met geluk bij gekomen maar ik vind 't wel superrr vet, je leert er heeeeel veel van...En zo kan ik dus lekker ervaring op doen (want ik wil later de game industie in) en nee ik ben geen 7 want dat is 'n beetje de droom van al die kleine kindertjes ik heb er serieus over na ged8 en ik vind het tot nu toe super gaaf :)
Maar ik heb nu nog maar weinig " bruikbare " suggesties gehoord :'(
een vriend van me (12 jaar :P ) zit al in de game-industrie, ik snap nog steeds niet hoe hij designer is geworden maar ik weet nu wel bij wie ik gheld moet lenen :P

maar ff ontopic:
een oerwoud of vulkaan gebied, met lavastromen ed...
of gewoon een typisch hollands landschap, met koeien en molens...

maar jullie hebben al een heleboel en als het realistisch moet worden kan ik niet goed helpen

een tropisch eiland lijkt me ook wel leuk :)

Verwijderd

iets met een vliegdekschip,
-echte schaal,
-veel teamplay,
-enteren van uit heli's of boten,
-lastig mikken door golfslag,
-snipen van uit en rondvliegen met heli's
en zo dekking geven,
-bruikbare scheepswapens,
-gevaarlijke munitierooms,
-exploderende brandstof en of vliegtuigen,

misschien ook wat voor CS

Verwijderd

Die maps zien er extreem goed uit , zeker de map nimrod lijkt me wel leuk om te spelen. Zorg dat je er genoeg wapens in stopt , bij tac ops zijn er gewoon niet genoeg wapens vind ik en iets sneller die ventjes laten lopen , niet zo sloom als bij tactical ops.

En geen grenade launcher onder je gun. Iets van mijnen is ook leuk zoals bij golden eye van die proximity.

Maar het ziet er al goed uit, mijn complimenten

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Bedankt voor de positieve reacties...
Over dat vliegdek schip stoer idee!!!
Wij hebben wel een vlieveld met wat vlietuigjes (duh) en een chinhook waar je in begind en wordt afgezet in 't rampgebied

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 06:58
Iedereen is wel heel enthousiast over de maps, maar ik als fervent StrikeForce speler toch wat minder :'( van mij mag er best wat meer detail in..

Als tips heb ik: Veel game modes! originele, dus niet alleen Team DM enz. soort van assault met objectives zal wel goed scoren :) maar volgens mij zit dat er al in ;)

Nog een tip: maak een mooie hud! mischien wel gewoon een heel simpele.. dus niet wel 1 of ander super futuristisch ding.

Toevallig heb ik ook op ModSquad (volgens mij) gisteren een interview gelezen over SAS, daar stond in dat in de latere versies het ook veelal op single player (met missions enz.) gemunt zou worden, daar zie ik ook wel wat in :)

Al moet het multiplayer gedeelte natuurlijk ook wel erg strak worden!

Veel sucses met de mod! :)

Oh ja, Mulder, een mapper van jullie ken ik ook, die speelt namelijk SF ;) dus daar hoor ik wel eens het 1 en ander van.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Mulder ja :) een toffe gozer, heeft voor mij SF gedownload en op cd gezet (ik 56kb/s)

Dat singleplayer leek ons heel gaaf omdat er toch nog veel 56k/sérs zijn :( en die dus niet veel online kunnen doen, en de hele dag de zelfde maps zonder verhaallijn spelen wordt op den duur ook saai, dus vandaar de single player campain die overigens heel goed is uitgewert he hebben een soort script / draaiboek gemaakt waar alle missies en verhaal achtergronden in staan en die moeten naar maps worden omgezet :) en dan maar spelen

Verwijderd

Ja SAS wordt wel kool ja :)
Beta 1 zal alleen multiplayer zijn maar vanaf beta 2 is het de bedoeling dat er ook singleplayer campaigns komen uiteraard ook weer nieuwe multiplayer maps and gametypes
We hebben voor beta 1 ook al veel wapens
vraag me niet welke ik ben namenlijke geen wapen expert :)
ooh en eigen playermodels
in tegenstelling tot sf hebben wij dus al van af het begin eigen playermodels en niet de standaard UT models

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op woensdag 13 juni 2001 18:01 schreef Caspian het volgende:
als ik iets weet mail ik hem wel of post ik hem hier, weet iemand nog een goeie UT editor handleiding ofzo?
Ik wil weer maps gaan maken :)
http://www.unrealized.com/
http://www.planetunreal.com/unrealed/

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Xtuv
in tegenstelling tot sf hebben wij dus al van af het begin eigen playermodels en niet de standaard UT models
Vind alleen niet dat je dat een voordeel boven SF kunt vinden... SF heeft ze nu namelijk ook, en je wilt niet weten wat die teweeg kunnen brengen.. :D als je SF aan het spelen bent herken je UT er echt niet meer in nu :) Nou ja, uiteraard wel een beetje maar de UT feel is er 100% uit!

• Xtuv
Op woensdag 13 juni 2001 19:31 schreef Nimitz het volgende:
iets met een vliegdekschip,
-echte schaal,
-veel teamplay,
-enteren van uit heli's of boten,
-lastig mikken door golfslag,
-snipen van uit en rondvliegen met heli's
en zo dekking geven,
-bruikbare scheepswapens,
-gevaarlijke munitierooms,
-exploderende brandstof en of vliegtuigen,
Heb je mischien wat info? zoals schaaltekeningen enz. plattegronden specifikaties etc. want een leuk concept is het in ieder geval wel :9~
Dan ga ik weer eens wat klooten in UnrealED :) kijken of we daar 'n leuke SF map van kunnen maken :P

Verwijderd

info?

www.naval-technology.com
www.airforce-technology.com
www.army-technology.com

jdw.janes.com

en kijk es in de bibliotheek of een zoek machine

nog een idee: op het vliegdekschip moet je bijvoorbeeld eerst een bot met een sleutel vinden (bemanningslid) voordat je bepaalde scheepswapens kunt gebruiken

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 17:19 schreef Scarecrow het volgende:
Hebben jullie trouwens nog leuke suggesties?
Ja, als jullie de player models zelf maken, zorg dan alsjeblieft dat de animaties er goed uitzien. Zowel Strike Force en Tactical Ops doen het volgende erg fout (en dat is meteen de reden waarom ik het niet speel, het ziet er gewoon niet uit:

De ventjes lijken wel op de plaats te rennen, en ze houden de guns heel vreemd vast (zo af en toe zit 1 hand helemaal vooraan de loop).

Door deze fouten ziet het er zo gruwelijk lelijk uit, en dat snap ik meteen niet. Custom models/animaties maken is echt niet zo moeilijk meer voor UT, er zijn zat tools e.d verkrijgbaar om het er een beetje goed uit te laten zien.

Een andere suggestie is om de eagle technologie van Creative Labs te gebruiken. Ik weet niet meer precies hoe het werkte, maar het gebruikt eax2, en je moet dan als het ware een map maken voor de audio alleen gebaseerd op de map waar die voor is, om zo dikke atmosferische effecten enzo erin te krijgen

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op woensdag 13 juni 2001 19:31 schreef Nimitz het volgende:
-snipen van uit en rondvliegen met heli's en zo dekking geven
Snipen vanuit een bewegend/vliegend iets is IRL in principe onmogelijk. Dus dat lijkt me niet zo geslaagd om in te voeren.
Raggen met boordgun is natuurlijk wel een id.

Hoe zit het met de wapens qua realiteit/eigenschappen?
In CS is er zo vaak gekloot met de wapens omdat ze niet realistisch waren.
Verschillen tussen single-shot/burst/full
stilstaand/gebukt/lopend/rennend etc.

Iets wat ik in CS altijd vervelend vond was dat je met mes sneller liep. Dat slaat natuurlijk nergens op. Met een machinegeweer op je rug kun je minder hard rennen dan wanneer je deze in je handen houd (meebewegen).

|:( Helemaal vergeten te zeggen dat het er veelbelovend uitziet!! Toppie

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

ff een vraagje, als ik UT opstart, dan komt dat blauwe scherm zo van "er heeft een fout opgetreden bla bla bla" (na het filmpje

Ik weet mijn specificaties niet zo 123 uit mijn hoofd maar hij deed het gister nog wel :(

• Xtuv
Op donderdag 14 juni 2001 18:15 schreef Caspian het volgende:
ff een vraagje, als ik hem opstart, dan komt dat blauwe scherm zo van "er heeft een fout opgetreden bla bla bla" (na het filmpje

Ik weet mijn specificaties niet zo 123 uit mijn hoofd maar hij deed het gister nog wel :(
yeah right?? :? :?

Zoals jij doet voorkomen heb je SAS al? no way ik denk dat je in 't verkeerde topic zit...

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op donderdag 14 juni 2001 18:49 schreef Xtuv het volgende:

[..]

yeah right?? :? :?

Zoals jij doet voorkomen heb je SAS al? no way ik denk dat je in 't verkeerde topic zit...
Is er niet iets van een demo oid??

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

sowwy, ben wat onduidelijk geweest, ging over de gewone UT

nogmaals sowwy

Verwijderd

w00tus dat wordt kewl man! maps kewl en die steyr aug ziet er ook relaxed uit (om maar 1 te noemen)

Verwijderd

en btw: siiiiiiiiiiick

AAAAAAAAAAAIIIIIIIIRRRRRRSSSSSTTTTTTRIIIIIKKKKKKEE!!!
SCRAMBLE SCRAMBLE! gaaf ideee man dat van die airstrike!

ik heb nog wel een suggestie. Als je in Tac ops kijkt dan lijkt het net of de models moonwalken! das uberleluq, voorkom dit. In cs lopen de models normaal (nou ja, walken gaat een beetje bryk, maar voor de rest )
in TO slippen ze zichzelf door de map
IEUW!:(:(
daarom o.a. speel ik die K*Tmod ook nooit

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 21:26 schreef martun het volgende:
en btw: siiiiiiiiiiick

AAAAAAAAAAAIIIIIIIIRRRRRRSSSSSTTTTTTRIIIIIKKKKKKEE!!!
SCRAMBLE SCRAMBLE! gaaf ideee man dat van die airstrike!

ik heb nog wel een suggestie. Als je in Tac ops kijkt dan lijkt het net of de models moonwalken! das uberleluq, voorkom dit. In cs lopen de models normaal (nou ja, walken gaat een beetje bryk, maar voor de rest )
in TO slippen ze zichzelf door de map
IEUW!:(:(
daarom o.a. speel ik die K*Tmod ook nooit
true true

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik zelf kan nix van modelen (voor players / wapens dus daar ga ik niet over en kan dus nix beloven)
Ben net zelf aan een nieuwe map begonnen, de eerste screenshots zullen over een of twee weken wel op de site staan (heb net vakantie werk dus van computeren komt weinig meer terecht)

Pagina: 1