LG 42LB670V Zilver vs Samsung UE40H6400AW

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-07 15:31
Ik zoek een praktische TV
Ik zoek een TV vooral voor TV-kijken, met goede kijkhoeken, goed beeld en geluid. Eigenlijk is het vooral voor vrouw en kinderen. En die zeggen altijd dat ze niets geks en raars willen, maar de Chromecast is nu al heilig verklaard en mag niet meer weg.

Tussen de 450 en 700 euro
De LG en de Samsung ontlopen elkaar niet veel in de Pricewatch, beide ongeveer 550, alhoewel bij de grotere retailers, de Samsung iets duurder is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om TV te kijken
Ik gebruik KPN en kijk veel Netflix. Er wordt een Chromecast en een Blu-Ray speler op aangesloten (Samsung)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dub tussen de LG 42LB670V Zilver en de Samsung UE40H6400AW

Welke vragen heb je hier nog over?
De LG lijkt het betere paneel IPS te hebben met de betere kijkhoeken en Full-Led. Maar WebOS is onbewezen. Samsung is gewoon standaard, maar heeft misschien betere kleuren. Smart TV van Samsung is niet het mooiste, maar het is wel Samsung, dus de grootste en de meeste apps etc. Uiteindelijk wil ik vooral geen gedoe en gezeik.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aangezien je gisteren in Een TV, 36-42", goed beeld, maar heb ik 3D/Smart TV nodig? ook al een topic gestart hebt in het kader van je zoektocht naar een nieuwe tv, krijgt dit topic een slotje. Het is niet de bedoeling om onnodige extra topics aan te maken dus houdt het centraal.

Dit topic is gesloten.