Gezocht: handige Tweakers voor een #epic project.
Vrienden,
Onlangs hebben we op Tweakers HQ onze huiskamer in gebruik genomen. Een ruimte waar we kunnen overleggen, waar we een foto of video van een product kunnen maken of waar we gewoon even kunnen chillen. Hij is nog niet helemaal klaar, er komt nog een TV en er moeten nog wat details worden afgewerkt. Maar ...... er mist nog iets heel belangrijks. Wat we heel graag willen is een arcadekast voor Tweakbattle! En daar hebben we jou voor nodig!
Wat is het plan?
In een zin: in de laatste week van het jaar binnen 48 uur op HQ samen met de Tweakers-community een arcadekast bouwen. Dat daar nog wel een en ander bij komt kijken, dat weten we.
We need YOU!
Samen bouwen we dan in 48 uur een arcadekast voor onze huiskamer. Uiteraard zal je naam op die kast vereeuwigd worden en ga je niet zonder een cadeautje als dank voor je inzet, een stapel Tweakers-goodies én de exclusieve Buildcrew-hoodie naar huis. Tijdens je verblijf op Tweakers HQ zullen we ervoor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. De koelkast staat vol en de frituurpan gaat op standje vol gas. Een lunchrondje Mariokart 8 tegen de redactie sluit ik ook niet uit.
Wanneer & waar?
Lijkt dit je wat? Stuur dan een DM naar mij en ik voeg je toe aan de lijst. De hardware modjes zullen the best of the best selecteren en wie weet sta jij op 30 en 31 december straks naast _ferry_ en femme te solderen/schroeven/zagen/boren/ etc. etc. Of even met onze LIFX lampen te spelen.
Wie weet tot ziens op Tweakers HQ