Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik een aantal lichte games gaan draaien en verder zal deze vooral voor media gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een maximum van ongeveer 300 tot 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment:
-(merkloze) m-atx kast,
-antec 450w voeding
-Pentium g3258
-hyper TX3 cpu cooler
-Western digital blue 500GB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hierbij denk ik nodig te hebben: een Videokaart, M-atx mobo, 4-8 GB ram en de componenten die mogelijk niet compatibel zijn uit bovenstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze pc is niet voor mij zelf, er is aangegeven een voorkeur te zijn voor Nvidia/asus/MSI componenten
Ga je overklokken?
De persoon waar deze voor is heeft veel gelezen over de G3258 en de OC opties, dit wil hij mij laten doen dus ja
en natuurlijk het lijstje van wat ik denk nodig te hebben
ik weet dat het H81 bord niet perfect is voor OC maar de opties blijken er wel te zijn, ik hoor graag jullie input
Met dit systeem wil ik een aantal lichte games gaan draaien en verder zal deze vooral voor media gebruikt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een maximum van ongeveer 300 tot 400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment:
-(merkloze) m-atx kast,
-antec 450w voeding
-Pentium g3258
-hyper TX3 cpu cooler
-Western digital blue 500GB HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hierbij denk ik nodig te hebben: een Videokaart, M-atx mobo, 4-8 GB ram en de componenten die mogelijk niet compatibel zijn uit bovenstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze pc is niet voor mij zelf, er is aangegeven een voorkeur te zijn voor Nvidia/asus/MSI componenten
Ga je overklokken?
De persoon waar deze voor is heeft veel gelezen over de G3258 en de OC opties, dit wil hij mij laten doen dus ja
en natuurlijk het lijstje van wat ik denk nodig te hebben
ik weet dat het H81 bord niet perfect is voor OC maar de opties blijken er wel te zijn, ik hoor graag jullie input
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus H81M-K | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Asus GTX750TI-OC-2GD5 | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Kingston KVR16N11S8/4 | € 34,95 | € 34,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 214,90 | |