Naar een pagina springen in een topic

Pagina: 1
Acties:

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 09:28
Allereerst mijn complimenten voor dit fijne forum.
Mijn vraag, ik kan nergens vinden op welke manier ik naar een bepaalde bladzijde kan springen in bijv. een topic van 125 bladzijden. Werken via volgende of vorige is wel omslachtig.
Kan iemand mij op weg helpen.
Bvd

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De pagina nummers staan in de URL.

Als dit topic 50 pagina's zou zijn, zou de url er uit zien als: gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1614493/49

Als je van die 49 dan 24 maakt, zit je op pagina 25 van het topic. (Topics beginnen met pagina 0, vandaar de afwijking).

Ook wel omslachtig, maar een stuk handiger dan jezelf RSI klikken op vorige/volgende..

Ey!! Macarena \o/

• Ton37
Dank je voor jouw hulp.Snap het en het werkt.
Wie ben ik om kritiek te hebben, maar mss is een 'go to' knopje in een evt. toekomstige update van het forom layout wel handig als dat te realiseren is?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Mijn vraag aan jou is eerder: waarom zou je naar een specifieke pagina in een topic willen springen?

Als je op zoek bent naar een specifiek stukje content, dan kun je ook de search gebruiken. Die zoekt als je in een topic zit, enkel binnen dat topic

Overigens is kritiek goed hoor, dat zijn we bij Tweakers wel gewend ;)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Was er niemand iemand veroordeeld voor het aanpassen van een url? :+ straks kom je ergens terecht waar je niet mag zijn :D

Volgens mij was dat met prinsjesdag of iets.
Misha schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:25:
Mijn vraag aan jou is eerder: waarom zou je naar een specifieke pagina in een topic willen springen?

Als je op zoek bent naar een specifiek stukje content, dan kun je ook de search gebruiken. Die zoekt als je in een topic zit, enkel binnen dat topic

Ik gebruik het vaak in topic waar ik soms kom, of net ontdekt heb maar niet alles terug wil zien.

Mooi voorbeeld is t audiomeubel/hifi showoff topic, daar die ik altijd in de url even een pagina een stuk terug typen en dan vanaf daar ga ik lekker weg kwijlen.

[ Voor 67% gewijzigd door garriej op 27-11-2014 09:26 ]

• Ton37
Misha schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:25:

Om jouw vraag te beantwoorden, Misha. In dit geval wilde ik een groot topic (Euro Trailer Sim, ca 300 lag.) wat selectief doorbladeren.
De zoekfunctie was mij bekend.
Maar met de aangedragen methode is het goed te doen.
Thanks anyway

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik mis dit inderdaad ook wel eens. Natuurlijk lukt het via de URL methode, maar ik denk dat de usecase wel valide is. Als je bijvoorbeeld net een gadget hebt gekocht is wel voor te stellen dat je het Grote Coole Gadget topic gaat doorlopen. Dat hoeft niet altijd vanaf het begin, maar wel vanaf de laatste paar maanden. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor andere grote topics zoals werken bij bedrijf xxx. Dan hoef je echt niet tot vorig jaar zomer terug, maar wil je een aantal maanden geleden starten om het topic rustig door te bladeren.

Zoeken is dan niet van toepassing, ik zoek nl. niet direct iets maar wil bladeren door het topic

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1