Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Smartwatch vergeten?

Pagina: 1
Acties:

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
reviews: LG G Watch R: tikje mooier, tikje beter

In de conclusie wordt gerefereerd aan Wear, maar niet-Wear horloges worden constant vergeten in de reviews.

Ik heb zelf bijna een jaar de Smartwatch 2 van Sony en deze kan m.i. de concurrentie aan met de Wear-horloges. Hij is veel goedkoper, geeft wel altijd de tijd weer, gaat makkelijk twee dagen mee, etc.

Het ontbreken van een vergelijking met (o.a.) dit horloge maakt de review wat mij betreft incompleet.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
StephanVierkant schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:18:
reviews: LG G Watch R: tikje mooier, tikje beter

In de conclusie wordt gerefereerd aan Wear, maar niet-Wear horloges worden constant vergeten in de reviews.

Ik heb zelf bijna een jaar de Smartwatch 2 van Sony en deze kan m.i. de concurrentie aan met de Wear-horloges. Hij is veel goedkoper, geeft wel altijd de tijd weer, gaat makkelijk twee dagen mee, etc.

Het ontbreken van een vergelijking met (o.a.) dit horloge maakt de review wat mij betreft incompleet.
Het is dan ook geen round-up van alle smartwatches. Gezien het feit dat er in korte tijd meerdere horloges zijn uitgekomen met Android Wear, vond ik een korte vergelijking in de conclusie met andere Wear-horloges relevant.