Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 582717

Topicstarter
Heb mijn pc/server opnieuw geinstalleerd. Windows 2008 R2 ( vandaar server).

Hiervoor was het mogelijk om met een single amd 7850 een array aan te maken en mijn 3 monitoren in 1 eyefinity groep te zetten. Dit heeft prima gewerkt altijd.

Maar na de herinstallatie van Windows 2008 R2 mis ik ineens deze optie. Ook het maken van arrays is ook niet mogelijk.
Vanavond heb ik een 2e 7850 in de pc/server gezet, echter nu mis ik de performance tab waarbij je kan aangeven dat de kaarten via CrossFire moeten werken.

Reeds gedaan:
Software AMD CCC gedeinstalleeerd, daarna teruggegaan naar versie 13.9 ( geleverd bij de 1e kaart).
Geen verschil, nog steeds mis ik eyefinity en Performance tab in AMD CCC.

Software AMD CCC gedeinstalleerd, folder van ati leeggegooid, ccleaner gedraaid, toen weer de laatste versie van AMD CCC 14.9 erop gezet, weer geen verschil. Weer mis ik de tabs met eyefinity en Performance.

Iemand hier ervaring mee ? Of wellicht een oplossing ? Op forums van AMD zie ik veel meldingen van mensen met minder opties dan normaal, maar helaas weinig oplossingen.

Anoniem: 582717

Topicstarter
Opgelost. Bleek uiteindelijk dat er ondanks de deinstallatie van de AMD CCC via add remove programs toch nog drivers en software bleef staan. Via Driverfusion en of Atiman uninstaller ( werkt niet op 2008 R2) kan je de overgebleven bestanden en registry settings weg krijgen. Daarna nieuwste ATI driver geinstalleerd, en nu werkt het.