Help bij EVE online (Beginner)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
Ik ben sinds een paar dagen bezig met EVE online en ben momenteel nog bezig met de tutorials. Pfff is nu al pittig. Maar dit wist ik van te voren. Alleen heb ik nog wat tips en tricks nodig om wat verder te komen na de tutorials missies.

Ik heb de forums hier op de tweakers forum al een beetje door gelezen maar het is soms te veel in 1 keer om alles te onthouden.

Mijn vraag is dus wat is het beste om te doen na de tutorials en is er misschien iemand die mij een paar keer op sleep touw wil nemen om de dingen wat uit te leggen. Dus waar ik op moet letten en wat ik wel en wat niet moet doen.

Ik heb een teamspeak server en wil dus graag een keer met een ervaren iemand mee spelen die mij de kneepjes van het vak wil uitleggen. DM mij als je dat wil doen.

(ben iemand die het moet zijn om het te begrijpen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
post had je beter -->> https://gathering.tweaker...list_messages/1532999/349 kunnen posten... is nml 't eve online topic..

efin...

zoek een leuke player corp, en probeer alles uit... d;r bestaat meer dan alleen maar high-sec missions doen...

eve university is een goede corp voor starters... brave newbies ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
Wat is een corp? Corperation dat snap ik maar is dat weer iets anders dan een Aliance?

Meld ik me daarbij aan zodra ik de tutorial door lopen heb

[ Voor 26% gewijzigd door Beerkiller op 26-11-2014 23:06 ]

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:10
Player zit in een corp en een corp zit in een alliance.

Zoals hierboven gezegd is. brave newbies of EVE University zijn goede corps om mee te beginnen. Je kan daar lang doorgroeien en ze geven niet zoveel om skillpoints in het begin.

EVE University laat meer zien van alle facetten van EVE

Waar je je bij brave newbies meer zal bezig houden met pvp.

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:11

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verder heeft EVE University ook publiek beschikbaar informatie:

Youtube video's zoals How to survice EVE Online: https://www.youtube.com/p...fPwlePk0Y018g22MOPrsFEEHS

Of hun Wiki: http://wiki.eveuniversity.org/Getting_Started_In_EVE_Online

Afgezien van EVE University en Brave Newbies, is er ook nog Red vs Blue (RvB). RvB heeft ook de nadruk op Player vs Player combat (PVP) maar is gestationeerd in high sec (zeg maar het gedeelte waar je begint).

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Beerkiller
Dankje voor de tips allemaal. Hier kan ik wel wat mee. Als ik meer vragen heb drop ik die wel in het eve hoofd topic.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
*close topic* plx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 09:10
Beerkiller schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:31:
Dankje voor de tips allemaal. Hier kan ik wel wat mee. Als ik meer vragen heb drop ik die wel in het eve hoofd topic.
Je kan ze ook ingame stellen in de tweakers chat. 'gathering.tweakers.net'

-----------------
Close topic
------------------

[ Voor 6% gewijzigd door eniux op 28-11-2014 07:42 ]

Pagina: 1