Beste allen,
Graag heb ik wat advies nodig. Reeds 3 jaar heb ik een Xtreamer pro met met 2 harde schijven van 2 tb.
Dit naar alle tevredenheid.
Echter begint het beestje een beetje op te geraken.
Nu zit ik te kijken naar een nieuwe maar zie door de bomen het bos niet meer.
Tja blond he....
Goed huidige situatie: pc staat boven, vandaar gaat op dit moment data over op mijn xtreamer, via firewire of usb. Koppel ik dan los en neem dan de xtreamer mee naar beneden.
Ik koppel de xtreamer of beneden aan de tv of boven.
Nu zoek ik dus een plaatsvervanger. Maar wat is handig?
Op 2 verschillende tv's, oude en nieuwe.
Mogelijkheid om alles te kunnen afspelen. ( flac, videots, iso, mp3 tot dts blueray etc. )
Er zit 20 meter (ethernet) tussen mijn pc en beneden.
Wifi niet mogelijk va me pc.
Router fritssoft router/modem btw
Goed dit al met al.
Help dus, wat is slim en betaalbaar. Me hds zijn nog goed zou ik evt. Over kunnen zetten? Graag suggesties. Wel graag onder de 400 euro opties, dat is echt de max.
Heel erg bedankt dat jullie dit blondje willen helpen!
Graag heb ik wat advies nodig. Reeds 3 jaar heb ik een Xtreamer pro met met 2 harde schijven van 2 tb.
Dit naar alle tevredenheid.
Echter begint het beestje een beetje op te geraken.
Nu zit ik te kijken naar een nieuwe maar zie door de bomen het bos niet meer.
Tja blond he....
Goed huidige situatie: pc staat boven, vandaar gaat op dit moment data over op mijn xtreamer, via firewire of usb. Koppel ik dan los en neem dan de xtreamer mee naar beneden.
Ik koppel de xtreamer of beneden aan de tv of boven.
Nu zoek ik dus een plaatsvervanger. Maar wat is handig?
Op 2 verschillende tv's, oude en nieuwe.
Mogelijkheid om alles te kunnen afspelen. ( flac, videots, iso, mp3 tot dts blueray etc. )
Er zit 20 meter (ethernet) tussen mijn pc en beneden.
Wifi niet mogelijk va me pc.
Router fritssoft router/modem btw
Goed dit al met al.
Help dus, wat is slim en betaalbaar. Me hds zijn nog goed zou ik evt. Over kunnen zetten? Graag suggesties. Wel graag onder de 400 euro opties, dat is echt de max.
Heel erg bedankt dat jullie dit blondje willen helpen!