Pricewatch: Beoordeling filter met aantal beoordelingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Steeds vaker zoek ik tegenwoordig op producten die een bepaalde status hebben behaald: veel anderen hebben ervoor gekozen én ze zijn tevreden over dat product.

Nu kan ik dat in de huidige filters niet echt terugvinden. Ja ik kan op aantal sterren selecteren (4 of 5), echter hoe ik daarbij de producten die maar 1 of 2 reviews hebben niet te zien (als bv andere soortgelijke producten 5+ reviews hebben).

Oftewel: Onder het kopje Beoordeling zou ik naast de sterrenselectie ook graag een selectie (slider) zien waarin ik een minimaal aantal reviews kan instellen.

Happy Blessings <3

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan me goed voorstellen waarom je op een minimum aantal reviews zou willen kunnen filteren. Logischerwijs wil je zo'n filter direct onder het scorefilter. Hij drukt dan wel de andere merken nog verder naar beneden. We moeten even kijken of dat wenselijk is. Verder lijkt het me wel een nuttige toevoeging.

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:52
Heb zelf ook naar dit filter gezocht. Het is voor mij een relevant criterium - een product dat veel gereviewed is (40x) is kennelijk een populair product onder tweakers en heeft daarom mijn interesse - bijna nog wel meer dan de beoordeling op aantal sterren. Ik sluit me aan bij RedSoniq ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

ook ik sluit me hierbij aan. Zou handig zijn :)

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Op zich geen gek idee natuurlijk. Wat ik me wel afvraag is, wat zou een logisch minimum zijn. Bij hoeveel reviews is een score als betouwbaar te bestempelen?

En daarbij valt een product dat nog niet zoveel reviews heeft bijvoorbeeld omdat het een nieuw product is, of omdat het een niche product is, dan bij voorbaat af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

minimaal 3 simpele beoordelingen zou ik zeggen.. of minimaal 1 uitgebreide review.

en inderdaad, als je bewust dit filter gebruikt, vallen bepaalde producten af. Dat gebeurt (neem ik aan) sowieso al als je een minimale score filtert.
Pagina: 1